89
1
89
1
Значні зміни в популярності каналів та типів контенту продемонструвало нове дослідження медіаспоживання серед українців, проведене Gradus Research у жовтні 2024 року. Окрему увагу дослідники приділили вивченню цифрових і традиційних каналів, тривалості та інших особливостей споживання розважального контенту, який наразі переважає. До розробки методології дослідження були залучені незалежний медіа аудитор Kwendi, Суспільне та OMD Optimum Media […]
Українська дослідницька компанія Gradus Research отримала акредитацію Marketing Research Society (MRS), провідної професійної асоціації для спеціалістів з маркетингових та соціальних досліджень, дослідження ринку та аналітики у Великій Британії. Заснована у 1946 році, MRS об’єднує понад 5,000 індивідуальних членів та більше 500 акредитованих дослідницьких компаній у понад 50 країнах. Наразі компанія має акредитацію відразу двох провідних […]
Більшість українців вважають зміну професії реальним кроком до покращення якості життя. Понад 64% респондентів готові освоїти нову спеціальність, щоб залишитися конкурентоспроможними на ринку праці. Такими є результати спеціального дослідження, проведеного компанією Gradus Research для Київського міжнародного економічного форуму (КМЕФ). “Професійна мобільність” українців висока та ще зростає Українці демонструють високу готовність до змін у професійній сфері: […]
Серед тем, що найчастіше звучать у смолтоках європейців, — зростання цін/інфляція (34%), погода (31%), сім’я та діти, спільні події (29%), політика (26%), друзі та знайомі, спільні події (24%). Але як відрізняються уподобання в різних країнах? І які теми найкраще підходять для встановлення контакту з незнайомцями? Про це розповідає дослідження, проведене компанією Gradus Research серед мешканців […]
На які продукти переходять споживачі та як виглядає типовий раціон українців? На яких категоріях економлять, а які ріжуть в останню чергу? Чи роблять запаси і яким чином готуються до холодного сезону? Як відрізняються стратегії виживання в залежності від віку та місця проживання? На ці та інші питання щодо зміни харчових звичок громадян шукали відповіді аналітики […]
Україна вже відчуває дефіцит кадрів, який буде поглиблюватись через повномасштабну війну та спричинену нею міграцію. Одним з рішень, що може стабілізувати ситуацію, є перекваліфікація різних соціально-демографічних груп (жінки, люди літнього віку, тощо). 25 вересня на IX Форумі “Диригенти змін” дослідницька компанія Gradus Research і Deloitte в Україні презентували результати експрес-дослідження щодо того, чи готові українці змінювати […]
Використання ШІ в світі продовжує набирати обертів, і спеціалісти зі сфери маркетингу та креативних індустрій ним активно послуговуються. Штучний інтелект генерує не лише зображення чи тексти, а й цілі рекламні ролики. Як сприймають, чи використовують ШІ та для яких задач у маркетингу в Україні? Дослідницька компанія Gradus Research спільно з комунікаційною групою dentsu Ukraine провели […]
Попри втому і напруженість, що превалюють у настроях населення, відбувається зростання частки працевлаштованих громадян. Які ще зміни зафіксовано у настроях українців? Дослідницька компанія Gradus Research у межах проєкту “Градус суспільства під час війни” провела десяту хвилю дослідження, щоб прослідкувати, якою є динаміка змін від початку повномасштабного вторгнення. Зростає рівень працевлаштованості Все більше опитаних українців мають […]
У кризові часи війни із невизначеною тривалістю з’являються нові і посилюються наявні push-фактори, які можуть стимулювати українців обдумати можливу релокацію за кордон. А українські мігранти водночас мають різні настрої щодо повернення в Україну, що залежить від їхнього рівня адаптації до життя в країнах тимчасового перебування чи інших факторів. Дослідницька компанія Gradus Research провела велике міграційне […]
Велика війна принесла великі зміни в життя всіх українців без виключення. І люди незалежно від віку, статі чи регіону проживання переглянули свої пріоритети у споживанні, дозвіллі та плануванні майбутнього. Дослідницька компанія Gradus Research спеціально для 17-го Українського маркетинг-форуму провела дослідження настроїв трьох поколінь українських споживачів на третьому році повномасштабної війни та порівняла їх між собою. […]
Цей сайт використовує cookie. Щоб закрити це повідомлення і підтвердити згоду на використання cookie на цьому сайті, натисніть кнопку "Ок".
Ім'я (обов'язково)
E-Mail (обязательно)
Тема
Повідомлення
Ваше имя
Ваш email
У Вас вже є аккаунт?
Ваш пароль
Ваш email