Всеукраїнська рекламна коаліція — найбільше громадське об'єднання рекламної індустрії України, що працює вже 25 років на ринку країни.
До складу ВРК входить більше 150 колективних членів, що працюють на рекламному ринку. Це лідери і найактивніші гравці рекламно-комунікаційного ринку, провідні комунікаційні, медіа, digital, маркетингові та PR агентства, медіа та дослідницькі компанії, галузеві громадські асоціації, індустріальні комітети та рекламодавці.
Протягом 25 років ВРК ініціює та підтримує різноманітні активності, які сприяють розвитку індустрії, вирішенню її насущних проблем та викликів, що постають перед учасниками рекламної спільноти країни. Коаліція як впливовий «голос» галузі, промотує цінності членів ВРК та співпрацює з усіма зацікавленими гравцями рекламно-комунікаційного ринку.
ВРК є організатором ключових міжнародних та національних рекламних конкурсів та заходів в Україні, таких як Effie Awards Ukraine, Ukrainian Creative Stories, до якого входять Kyiv International Advertising Festival, ADC*Ukraine Awards та Ukrainian Design: The Very Best of.
ВРК є членом Європейської асоціації комунікаційних агентств (EACA), а також офіційним представником міжнародних конкурсів таких як Epica, ADC*E Awards, Golden Drum, Gerety Awards.
Новий випуск дайджесту українського креативу CrUAtivity був представлений міжнародній рекламній спільноті. Мета проєкту — показати, що українські агенції продовжують працювати навіть у складних умовах і можуть бути креативними партнерами для міжнародної рекламної спільноти, а також продемонструвати, як актуальні теми сьогодення України відображаються у рекламному креативі. Всеукраїнська рекламна коаліція як найбільше громадське об’єднання рекламної індустрії України, […]
Журі другого національного конкурсу National Creative Contests за брифом 2 «Об’єднана Україна» розпочинає свою роботу. До 18 січня судді оцінять 27 конкурсних робіт від 23 учасників. Завершився прийом робіт на другий конкурс за брифом «Об’єднана Україна», що мав на меті створити креативні комунікації, які сприятимуть суверенітету України та підтримають людей у щойно звільнених та тимчасово […]
Нова семірка провідних креативників, членів Клубу арт-директорів України ADC*UA, судитимуть другий відкритий конкурс National Creative Contests за брифом «Об’єднана Україна». Другий конкурс будуть оцінювати: Дмитро Барсуков, CEO & CCO VMLY&R Ukraine; Дмитро Линник, креативний директор Linnikov.agency; Олександр Смірнов, партнер і співвласник TABASCO; Маша Тетеріна, незалежний комунікаційний консультант, арт-директор/графічний дизайнер; Ольга Шевченко, креативний директор Vintage Web […]
Конкурс National Creative Contests анонсує переможців за першим брифом “Кожен українець робить свій внесок у перемогу”, завданням якого було підкреслити важливість волонтерського руху, працівників комунальних служб, медичних працівників, будь-яких звичайних громадян, які будь-яким чином сприяють економічному зростанню. В конкурсі зареєстровано 40 робіт від 32 учасників. Суддями стали члени українського Клубу арт-директорів України ADC*UA. Це сім […]
Розпочався прийом робіт на другий відкритий конкурс National Creative Contests. Тема конкурсу «Об’єднана Україна» має на меті створити креативні комунікації, які сприятимуть суверенітету України та підтримають людей у щойно звільнених та тимчасово окупованих територіях. Головними завданнями конкурсу є створити комунікацію, яка мотивує продовжувати мирний опір, планувати мирне майбутнє в складі України та нагадуватиме, що люди […]
Всеукраїнська рекламна коаліція (ВРК), незважаючи на будь-які (чи точніше — неабиякі) обставини та події, традиційно наприкінці року разом з профільними індустріальними асоціаціями та найбільшими гравцями рекламно-комунікаційного ринку провела дослідження об’ємів ринку поточного року. Але на відміну від попередніх років ВРК відмовилась робити прогнози щодо розвитку ринку в наступному році. Поліваріантність можливих сценаріїв подій, що відбуваються, […]
Всеукраїнська рекламна коаліція (ВРК) провела опитування серед членів Коаліції про стан справ, щоб зрозуміти, що відбувається з рекламними агенціями та рекламним ринком на шостому місяці війни в Україні. Дослідження проведено шляхом адресного онлайн опитування представників компаній членів ВРК. В опитуванні взяло участь 112 компаній різної спеціалізації. Період проведення: липень 2022 року Тож “Пульс рекламної індустрії” […]