Плануєте просунути сайт у топ, але поки що не орієнтуєтесь у термінології та нюансах лінкбілдингу? Ми допоможемо вам розібратися в темі, щоб легше делегувати посилальне просування сайту команді фахівців. Або продумати процес самостійно.
Що таке посилальне просування?
Ваш сайт постійно оцінюють пошукові системи і ранжують у пошуковій видачі. Аналізу піддаються внутрішні та зовнішні лінки, кількість зовнішніх посилань, анкорний та навколопосилальний текст, збіг тематики донора та акцептора, трастовість сайту-донора. Пошукові системи фільтрують і банять, якщо фіксують різке нарощування маси посилань або посилальний переспам в статейному просуванні сайту.
Таким чином, діяти потрібно продумано та обережно. У питаннях SEO просування сайту велике значення має досвід та креативний підхід: зловживання масою посилань вже не працює, як це було у 2010-х. Якість посилань = якість донора та контенту, тобто тексти за замовченням мають бути унікальними, актуальними, цікавими, корисними та релевантними.
Розглянемо типи посилань, які необхідні для просування.
Види посилань, які використовуються для розкрутки сайту
З точки зору SEO посилальний профіль має бути різноманітним. Тому розміщувати посилання також необхідно різні:
- безкоштовні — коли посилання опубліковане в коментарях, блогах, каталогах, соціальних мережах або на форумах;
- платні посилання на свій сайт — розгляньте просування сайту вічними посиланнями, тобто статтями на ресурсі-донорі (можливі варіанти розміщення лінка у футері/сайдбарі). Вічні посилання кращі ніж орендні. Насамперед, тому, що ви не залежите від забаганок вебмайстрів, які постійно заробляють на оренді. А по-друге, Google не довіряє лінкам з малим терміном розміщення, що позначається на позиціях сайту.
Пам’ятайте, що природне посилання — найбільш значуще і якісне для пошукового рейтингу — означає, що інтернет-користувачі добровільно діляться у себе контентом, що приводить трафік на ваш сайт (потрібно вміти дивувати, розважати, зацікавлювати акціями та експертністю). Один із білих методів просування є просування сайту крауд посиланнями. Це коли ваша цільова аудиторія отримує на відповідному форумі чи блозі нативну комунікацію із згадкою про бренд. Використовуються релевантні і чисті гілки, великі обговорення, підтримання необхідних тем. Відбувається поступове формування репутації та правильних посилів, ЦА отримує відповіді на запитання, коментарі, відгуки тощо.
Розглянемо ще два типи посилань — nofollow та dofollow. Так, атрибут rel nofollow використовують, щоб закрити посилання від індексації пошуковим роботом і уникнути втрати ваги — публікації маркуються тегом «Sponsored». Dofollow, навпаки, дає дозвіл роботу перейти за посиланням, передає вагу, впливає на підняття сайту у видачі. Орієнтуйтесь саме на другий тип.
Як правильно опублікувати статтю в інтернеті, щоб обмін посиланнями приніс користь:
- Подивитися, що роблять у цьому напрямі конкуренти.
- Відібрати найкращі донорські ресурси для публікації, схожі за тематикою. Високі SEO-метрики – DA, DR, TF, кількість індексованих сторінок дуже важлива.
- Обговорити умови розміщення з вебмайстром/власником.
- Підготувати першокласний контент.
- Опублікувати з ілюстраціями, альтами та гарною версткою.
- Проаналізуйте статистику після просування сайту природними посиланнями.
Види анкорів
Також мають значення тексти посилань (анкори), куди кликають читачі, щоб переходити. Анкор-лист являє собою список слів для зовнішніх лінків, що проставляються для переходу на сторінки порталу, інтернет магазину.
Що використовують як анкорний текст:
- пряме та розведене входження ключового запиту;
- морфологічне входження ключа, тобто слова можна відмінювати;
- назва бренду, ТМ, фірми;
- LSI-слова — синоніми та тематичні фрази.
Безанкорні посилання не пов’язані з ключами і являють собою URL або фрази «детальніше», «за посиланням», «джерело» тощо — читач переходить за такими лінками, якщо розуміє доцільність із навколопосилального тексту.
Унікальність анкорних посилань є важливим фактором успіху в просуванні.
Де потрібно купувати посилання
Купівля посилань реалізується такими способами:
- на біржах вічних/тимчасових лінків;
- на галузевих ресурсах (ЗМІ, інфосайти, профвидання);
- на форумах відповідно до правил та тематичності (щоб читачам було корисно);
- у професійних виконавців із досвідом у лінкбілдингу та великими базами донорських ресурсів.
У компанії wmlinks.net купити посилання для сайту можна за вигідною ціною — вже налагоджено співпрацю з вебмайстрами та власниками авторитетних ресурсів у різних сферах. Зазначимо, що купувати посилання варто із прицілом на надійність. Багаторічні особисті домовленості сприяють грамотному SEO просуванню – з найкращими майданчиками, гідним контентом, ручним поступовим розміщенням, роботою безпосередньо та зворотним зв’язком.
Скільки коштує розміщення посилань на сайті
На ціну впливають такі критерії: місце публікації лінка, параметри донора, такі як вік, обсяг маси посилань, тематика ресурсу (чим займається, що продає) і, найголовніше, обсяг і якість трафіку у сайту-донора. Вічні посилання обійдуться дорожче — цінова політика визначається адміністрацією сайту. Фахівці WMLinks готові обговорити ваш проєкт та бюджет. У багатьох випадках вдається купити посилання з економією без зниження якості розміщення.
Ризики посилального просування
Природність, релевантність, розміреність — три кити, на яких тримається зростання рейтингу сайту. Якщо знехтувати навіть одним із факторів, ви ризикуєте потрапити під фільтр Гугла під назвою «Пінгвін».
Якщо контент не знаходить відгук у читача, зростання позицій також не буде. Пошукові роботи оцінюють поведінкові фактори відвідувача веб-сайту, такі як час перебування, глибина перегляду, коментарі, відкриті сторінки. Аналізуйте конкурентів та проводьте аудит власних зусиль, вивчайте та задовольняйте потреби цільової аудиторії, звертайтесь до перевірених SEO фахівців, щоб нейтралізувати ризики посилального просування.