Команда агенції представила айдентику для «Перевтілення» – проєкту, який перетворює використану зброю в мистецькі твори для продажу на аукціонах. Замість того, щоб нагадувати про біль, уламки зброї тепер стають об’єктами, які допомагають наблизити перемогу завдяки залученим коштам.
До війни Україна завжди надихала митців своїми пейзажами. Зараз уламки зброї стали не лише частиною краєвидів, а й втіленням болю. Проєкт «Перевтілення» вирішує цю проблему, перетворюючи зброю у витвори мистецтва. Проєкт пропонує новий погляд на зброю, яка тепер стає джерелом натхнення. Кожен арт-об’єкт, створений у рамках проєкту, продається на аукціоні, а отримані кошти йдуть на підтримку армії.
Агенція створила для проєкту айдентику, яка відображає суть перевтілення. В основі логотипу коло, як метафора трансформації.
Також агенція створила комунікаційну стратегію для виставки, яка розкриває благодійний аспект ініціативи та намагається змінити сприйняття зброї. Замість того, щоб розглядати зброю як джерело болю, вони прагнули викликати натхнення.
У межах комунікації виставки були створені інтерактивні плакати. Вони представляли собою чорні плакати зі стікерами. Під час відклеювання стікера розкривалася кольорова абстракція. Повну картину, а саме один із арт-об’єктів, можна було побачити лише після відклеювання всіх стікерів.
Важливо, щоб люди сьогодні розуміли: боротьба українців – не лише за території, але й за культуру, мову, історію та мистецтво. Тому агенція зробила так, аби кожен побачив, що приховане за металом зброї. Знімаючи оболонку кулі, ми бачимо справжню мету боротьби і ця мета очищує зброю, надає їй новий сенс.