VIVID оновлює свою візуальну айдентику, відображаючи новий напрямок розвитку та інноваційний підхід. Новий стиль підкреслює фундаментальність агенції та її здатність долати виклики, трансформуючи бізнес. Адже тепер VIVID працює як full digital агенція з повним спектром послуг.

VIVID
Основою нової айдентики стали сучасні та стильні кольори і шрифти. Жовтий символізує енергію, динамічність і трендовість, які рухають агенцію вперед, а сірий – стабільність, надійність і ефективність. Це поєднання візуально відображає баланс між креативністю та стратегічними рішеннями, що є ключовими цінностями VIVID.
“Оновлена айдентика – це більше, ніж зміна стилю, це відображення нашої еволюції від бренд-контент хабу до full digital агенції. Вона символізує новий рівень нашого підходу та бачення майбутнього», — коментує СEO агенції Наталія Бороніна.
Оновлення айдентики відбулося у відповідь на трансформації, які агенція пережила останніми роками. Адже ковід-криза та робота в умовах війни стали не лише справжніми викликами, а й новим етапом у розвитку VIVID. За цей час команда зросла вдвічі, а агенція реалізувала низку соціальних проєктів, спрямованих на допомогу та підтримку важливих суспільних ініціатив у складні часи.