У 2021 великі бренди та креатори повинні потрапляти в призначені для користувача інсайти, больові точки й цінності. Потрібно привертати увагу яскравим, часто складним фото та відео контентом. У NGN.agency ми постійно слідкуємо за трендами, шукаємо нові ідеї й готові поділитися на власних прикладах, щоб ви могли вразити клієнтів і вдосконалити візуальну комунікацію.
Життєрадісні фото “Все буде ОК!”
Аудиторія краще взаємодіє з оптимістичним, яскравим контентом.
Насичені кольори й позитивні емоції символізують надію і життєрадісність. Концепція slow living не втрачає своєї актуальності й в цьому році. Через неї бренди говорять з аудиторією, показуючи на своїх віжуалах насолоду життям і цінність простих моментів.
Задоволення базових потреб людини
Один з основних фокусів комунікації брендів. Сон, регулярне харчування, фізична активність – акценти, які розкриваються в стриманих фото і відео, які мотивують.
Елементи природи
Ця тенденція тісно пов’язана з попередніми: ми намагаємося втекти від шаленого ритму до природи. Натхненні природніми принтами й квітами, використовуємо натуральні елементи на фото – будь-то дерево або гігантські листя. У відеоконтент інтегруємо звуки природи.
Життєвий контент
Менше постановчого фото – більше контенту з повсякденного життя. Бренди вибирають більш щирі й справжні візуальні історії. Вони не тільки зрозумілі й доступні для користувачів, а й підтверджують тренди натуральності та slow living.
Естетика кіно
Створюємо ефект кіноплівки не тільки в обробці, а й композиції, сюжетах. Експериментуємо зі світлом і фреймінгом. Цей ефект створює враження ніби кадр вирізали з фільму.
Швидкі відео
TikTok й InstaReels диктують свої тренди. Швидкі, нативні, легкі відео чіпляють нашу увагу все більше. Знімаємо на телефон або прості камери, редагуємо в додатках, робимо швидко, що і дозволяє брендам реагувати на нові тренди тут і зараз.
Музика + відео
Додаємо музику, sfx навіть в самі прості анімації, щоб підсилити ефект від контенту. Аудіо стає не просто додатковим, а одним з основних елементів візуального контенту.
Тренди в фотографії показують, що сьогодні дійсно важливо для брендів і їх аудиторії. Також вони є чудовою відправною точкою для пошуку фотоідей і удосконалення портфоліо.
Хороша новина в тому, що технології продовжують розвиватися, а рутинні завдання стають менш часозатратними для креаторів завдяки сучасним інструментам. І це всього лише пара висновків зі статті!
Stay tuned
NGN. Driving your business