14 лютого світ вкотре згадує про любов у всіх її проявах, і NetHunt CRM — не виняток.
До свята любові українська компанія-вендор CRM пропонує бізнесам закохатися в українську CRM-систему. А потім — поділитися цією любов’ю з дружніми компаніями та врятувати життя дітей із вродженими вадами серця.
Все це стає можливим у рамках кампанії “Любов — це ділитися найкращим”, розширеної версії бонусної програми NetHunt CRM “Ділись CRM”.
Протягом одного місяця з 14 лютого по 14 березня 2023 року будь-хто зможе зареєструватися в NetHunt CRM, попрацювати з системою, та вирішити, чи хочуть вони пов’язати життя свого бізнесу із NetHunt CRM.
Всі платні користувачі NetHunt CRM матимуть можливість поділитися 2 місяцями безплатного користування CRM із бізнес-друзями та отримати за це бонус у розмірі 20% від суми їхньої першої оплати. Таку ж суму NetHunt CRM перекаже на рахунок Благодійного Фонду “Серце на Долоні”.
“Серце на Долоні” — заснований фахівцями “Інституту серця МОЗ України” благодійний фонд, що має на меті забезпечення лікування вроджених вад серця у дітей-сиріт та дітей з малозабезпечених сімей.
“CRM — це серце будь-якого бізнесу. Кампанія “Любов — це ділитися найкращим” націлена на те, щоб врятувати декілька сердець одночасно: дати впевненість у завтрашньому дні не тільки вашій компанії, але і дітям із вродженими вадами серця.”
— Анна Позняк, директор з маркетингу NetHunt CRM
Таким чином, бізнеси, що знаходяться у пошуку CRM-системи, отримують не просто потужну CRM, але і можливість множити любов через добрі справи. Адже любов – це про можливість віддавати та ділитися найкращим.