Великий екран – великі можливості. Ще краще, коли цей екран знаходиться у самому серці столиці України. А підкорює це серце хокей.
З моменту появи на фасаді ТРЦ Гулівер найбільшого медіаекрану в Європі рекламодавці зуміли сповна використати всі можливості яскравого екрану, перетворивши Спортивну площу на Таймс-Сквер у Нью-Йорку.
Нещодавно на фасаді Гулівера з’явилася яскрава реклама матчів київського СК Сокіл, який виступає у хокейній Суперлізі України. Унікальна інсталяція з імітацією справжнього хокейного матчу стала першою 3D-рекламою українського спорту на найбільшому медіа-екрані Європи.
Починаючи з 18 лютого, всі кияни та гості столиці зможуть побачити «тривимірний» ефект присутності на хокейному матчі без необхідності в 3D-очках.
Київський клуб загалом є першопрохідцем у навколоспортивній роботі – перший в історії українського хокею показ матчу на ТРЦ Гулівер, створення яскравої атмосфери на домашніх матчах та робота з уболівальниками, запрошення топових українських спортсменів на ігри, а також видовищне шоу, лазери та чирлідери.
Тепер СК Сокіл – перший спортивний клуб, який запустив масштабну рекламну компанію на фасаді Гулівера, поставивши нову тенденцію для всього українського спорту.
Яскраві 3D-фігури хокеїстів, гучна вивіска та чарівна графіка точно допоможуть киянам у рази збільшити кількість своїх шанувальників на трибунах.