LOOQME, українська платформа для збору та аналітики згадок в соцмережах та ЗМІ, виходить на європейський ринок. Компанія стає партнером Newton Media, європейського лідера у сфері моніторингу. Співпраця дасть змогу LOOQME отримати доступ до нових технологій, якісно розширити міжнародне покриття, а також представити клієнтам нові продукти і оновити можливості вже існуючих.
“Newton Media — це сильна технологічна мультипродуктова команда, — каже Оксана Кононова, CEO LOOQME, — співпраця та обмін досвідом дозволить нам швидше розвивати продукт, безперебійно працювати в умовах війни, а також — краще зрозуміти особливості роботи з ринком ЄС”.
Продукти LOOQME дають бізнесу можливість слідкувати за репутацією, вимірювати PR показники та аналізувати присутність в інформаційному полі. Залучення нового партнера дозволить LOOQME швидше інтегруватися в європейський ринок медіааналітики, а також розширити вибір аналітичних продуктів та технологій. Наприклад, технологій обробки відео, аудіо, аналізу і структурування даних для виявлення трендів і залежностей.
„Співпрацею з LOOQME ми розширюємо базу даних, але, перш за все, забезпечимо те, про що завжди дбали — розуміння та інтерпретацію даних. За останній рік ми допомагали клієнтам з кризовими комунікаціями, пов’язаними з війною, а також у пошуку та аналізі можливостей безпосередньо в Україні “, — пояснює основні переваги партнерства Петр Геріан, голова правління компанії Newton.
Newton Media — лідер Центральної та Південно-Східної Європи з медіамоніторингу та аналітики з 25-річним досвідом на ринку. Компанія присутня у 11 країнах та є членом професійних асоціацій AMEC і FIBEP.