З початку війни українці отримують багато підтримки та співпереживання від людей з усього світу. Але повністю осягнути почуття та внутрішній стан українців, до яких призвела війна, вкрай складно. Щоб розповісти світові про те, що зараз відчуває Україна, Nebo ideas agency у колаборації з агенцією “Wieden+Kennedy Amsterdam” звернулися до одного з найсильніших маніфестів світу та створили триб’ют відомій роботі.
Проєкт “Ukraine is our Earth” розробили для спеціального випуску видання “Adweek” на підтримку України — “On Ukraine, by Ukrainians”, — який об’єднає на своїх сторінках роботи українських креативників. Всі виручені кошти відправлять благодійним фондам, що допомагають Україні.
Передати спустошення в серцях українців команда Nebo (символічно, що агенція називається саме так) вирішила за допомогою відомого знімку Землі “Pale Blue Dot”.
Цьому фото астроном Карл Саган присвятив визначну промову, перетворивши 21 речення на маніфест усієї планети.
“Pale Blue Dot” надихнув креативників створили триб’ют культовому маніфесту — “Pale Yellow-Blue Dot”. Ця робота — метафора воєнного життя українців, як текстова, так і візуальна. Метафора, покликана передати нестерпну порожнечу українців, яку неможливо осягнути, відчути, зрозуміти. Придивившись на крихітну жовто-блакитну цятку, можна побачити Україну, де мільйони душ прямо зараз змагаються за своє життя. Жовто-блакитний маніфест здебільшого зберігає оригінальний текст, лише слово “Земля” непомітно змінюється на “Україна”. Бо Україна — їхній єдиний дім у всьому всесвіті, їхня Земля, яку намагаються знищити.
Візуально триб’ют відсилає до оригінального знімку. Проте колір променів замінюється на жовтий, виділяючись на темно-синьому тлі.
“Ukraine is our Earth” увібрав у себе переживання 44 мільйонів українців.
Десяток слів та декілька тисяч пікселів стали містком між внутрішнім світом народу України і світовою креативною спільнотою. Щоб якомога більше людей побачило Україну, прочитало про Україну та зрозуміло, що Україна відчуває прямо зараз.