Одним із найбільш поширених та ефективних каналів залучення клієнтів був і лишається онлайн. Але треба розуміти, що будь-які зміни у світі напряму впливають на механізми роботи каналів комунікації та реклами. Саме тому варто обирати для просування ті канали, які будуть актуальними завжди. Affiliate marketing (партнерський маркетинг) завжди є частиною стратегії успішних бізнесів, адже допомагає підтримувати постійний наплив клієнтів. Залученням клієнтів онлайн у такому випадку займається медіабайєр.
Партнерський маркетинг передбачає роботу за наступною схемою: партнер допомагає клієнту знайти покупців на рекламних майданчиках. Медіабайєр — це спеціаліст, який відповідальний за розміщення інформації про компанію на партнерських ресурсах: сайти, ЗМІ, розсилки, форуми, галузеві події тощо. І це саме та людина, яка має організувати систему таким чином, щоб забезпечити постійне збільшення трафіку (підвищення кількості відвідувань сайту) в онлайні, при цьому — з високою конверсією в оплати.
Отже, медіабайєр спершу має створити повноцінну стратегію, домовитися з потенційними партнерами, налагодити розміщення інформації. Першочергове завдання — налаштувати для бізнесу стабільний та якісний потік трафіку, а також забезпечити отримання аналітичних даних.
Таким чином, суттєво розширюється присутність бренду — як в онлайн, так і в офлайн-просторі. Компанія стає більш впізнаваною — отже, до неї зростає довіра, що допомагає генерувати продажі «тут і зараз». І також компанія, на сайт якої постійно направляється трафік, має можливість налагодити безперервний потік лідів. А отже — збільшувати й кількість продажів.
У сфері Affiliate marketing взаємодія між партнерами відбувається, зазвичай, за двома основними моделями:
- CPA (cost per action) — оплата за конкретні дії, які виконав залучений спеціалістом лід;
- CPL (cost per lead) — оплата здійснюється за кожного ліда, що залишив свої дані (ім`я, телефон, email).
Професія має високий попит та гарно оплачується (3000 – 10 000$), дохід залежить від досвіду, сфери (вертикалі) з якою працює спеціаліст та об’єму трафіку. Людина, яка тільки починає свою кар`єру або має базові знання (наприклад, проходить стажування у команді), може заробляти близько $1500 на місяць. Спеціаліст, який пройшов необхідне навчання та вже має практичні навички роботи, матиме дохід від $6000 на місяць.
Як стати медіабайєром
Всю необхідну інформацію про арбітраж трафіку та безкоштовні курси можна знайти в інтернеті, але в такому випадку необхідно багато часу, щоб розібратись в теорії та перейти до практики. Оскільки через популярність напрямку є багато актуальної та не дуже інформації. Також потрібно зауважити, що сам арбітраж трафіку не стоїть на місці тому більш внутрішні аспекти будуть змінюватись швидкоплинно.
Для тих, хто прагне опанувати нішу Арбітражу Трафіку, бути в темі та розпочати працювати вже за місяць-півтора, в нагоді стане онлайн-курс від команди Traffic Jack Team, яка вже понад 6 років працює на ринку IT. Вони є практиками, які передають свої знання у форматі онлайн-навчання. Курс “Арбітраж Трафіку в Facebook та Google з Traffic Jack Team” проходить на власній платформі, складається з понад 40 уроків, опанувавши які, ви отримаєте:
- Необхідні базові знання про арбітраж трафіку у форматі відео уроків, бази гайдів та мануалів;
- Зможете розпочати роботу з основними майданчиками для реклами (Facebook та Google) а також познайомитесь з альтернативними способами заливу трафіку (воронки, мобільні застосунки);
- Найголовніше — практичні навички, за допомогою яких вже під час курсу зможете застосовувати;
- Набір необхідних інструментів собівартість яких понад 300$ (антидетект браузер Indigo, креативи, зв’язки, SPY сервіс, сервіс для контролю та автозаливу рекламних кампаній Dolphin) а також спеціальні пропозиції для студентів Traffic Jack Team.
І що важливо, щонайменше 5 випускників курсу отримують запрошення на роботу в команду 😉
Дізнатися всі деталі про курс та формат навчання ви зможете на сайті Traffic Jack Team https://trafficjack.team/.
Професія медіабайєра, окрім високого попиту та зарплатні, має важливу перевагу — актуальність. Бізнес завжди потребуватиме потоку клієнтів, отже, і спеціаліст, який допомагатиме залучати постійний якісний трафік, завжди буде потрібним та матиме стабільний дохід.