Бувають ситуації, коли потрібні свіжі ідеї для вирішення конкретної задачі, нового бізнесу, пропозиції для клієнта, а в голові білий шум. Великі корпорації влаштовують розумові штурми з експертами, та така розкіш доступна не для всіх.
Є інший варіант, який за лічені хвилини допоможе знайти десятки ідей на будь-яку тему. Ось кращі сервіси мережі, які здатні генерувати для вас сотні потенційних варіантів досягнення цілей. Використовуйте та пам’ятайте, що теорія без практики – пустий звук.
Google Trends
Безкоштовний інструмент від Google, який дозволяє стежити за інтересом людей до конкретних тем, слів, послуг чи товарів. Сегментація по країнах та регіонах конкретизує дані, що в свою чергу дає можливість вибрати пріоритетний напрямок для роботи. Як користуватися трендами від Google, щоб отримати максимум користі, розказує інструкція на сайті сервісу.
Для кого інструмент?
Користь від користування отримує кожен, хто просуває в мережі послуги, товари та бренди. Його варто освоїти, якщо ви:
- аналізуєте конкурентів;
- відповідаєте за продажі;
- власник блогу в пошуках цікавих тем;
- маєте інтернет-магазин та займаєтесь просуванням самостійно;
- спеціаліст з просування сайтів;
- продуктовий менеджер.
Основні переваги
До основних переваг сервісу відноситься:
- можливість оцінки попиту з точки зору регіонів та часу;
- оцінка сезонності;
- перевірка актуальності бізнес-ідей через дані про попит на товар, послуги;
- контент-план для блогу;
- оцінка потенціалу ключових фраз та слів;
- безкоштовне користування.
Portent
Portent – безкоштовний інструмент для генерації ідей для контенту. З допомогою сервісу можна створювати електронні книги, статті, пости та відео. Успіх роботи залежить від правильності вибору ключового слова та теми.
Сервіс підійде для роботи з англомовними проєктами та сайтами, розрахованими на пошук клієнтів закордоном. Української версії програми немає.
Розробники програми рекомендують слідкувати за граматикою, коли пишете запити та писати слова у формі однини, так отримаєте інформативні дані.
MindMeister
Інструмент для створення інтелект-карт з можливістю працювати командою над одним проєктом. Пробний тариф безкоштовний, дозволяє познайомитись з сервісом та створити 3 інтелект-карти. Якщо функціонал підходить можна вибрати тариф від 6 до 15 євро на місяць, в залежності від об’єму роботи.
Сервіс можна використовувати для таких цілей:
- планування проєкту;
- організація зустрічей;
- розумовий штурм.
Всі ідеї оформляються у вигляді карт, списків, презентацій. Ваша команда може додавати свої рішення, виділяти кольором важливі моменти.
За словами розробників, сервісом користуються 37 мільйонів користувачів по всьому світу. Є російськомовна версія сайту, української мови нажаль немає.
Miro
Онлайн дошка для створення ідей та візуального оформлення свого плану. Можна працювати з командою або самостійно. Проєкт має безкоштовну версію, яка називається Miro Lite. Тут можна малювати, використовувати стікери, діаграми, таблиці та багато іншого.
Створена дошка доступна 24 години в мережі, якщо потрібно працювати з нею онлайн. Для подальшого використання інформація скачується у форматі PDF. Miro прекрасно підійде для оформлення ідей замовнику, створення контент-плану для команди чи власних проєктів.
Якщо потребуєте розширених функцій та професійного тарифу, можна перейти на платний режим програми. Мова сервісу – англійська, але інтуїтивно зрозуміло, як користуватися функціоналом.
BuzzSumo
Сервіс, який аналізує популярний контент на вебсайтах за вказаною темою. З його допомогою можна порівнювати, створювати та публікувати інформацію. Основне, що можна робити:
- Пошук популярного контенту за ключовими словами, фразами, вказаними темами. Це допомагає зрозуміти, чим цікавиться цільова аудиторія.
- Аналіз авторів та доменів сайтів. Сервіс допомагає слідкувати за конкурентами та виявляти, що в них працює краще.
- Аналітика. Функціонал сервісу дає можливість побачити, який контент у вас працює, а де потрібні зміни.
- Пошук інфлюєнсерів. Через сервіс знаходять відомих людей в своїй ніші, з якими потім можна працювати.
BuzzSumo – платний сервіс с тарифами від 200$ на місяць, але є 30-денний доступ до функціоналу, щоб перевірити його актуальність. Цього часу достатньо, щоб побачити потенціал та зрозуміти ефективність програми для вашого бізнесу. Особливо корисним цей інструмент може бути для тих, хто займається просуванням сайтів та маркетингом.
Методи для пошуку нових ідей
Крім сервісів та програм, існують інші інструменти для пошуку свіжих ідей. Додатково можна використовувати:
- Метод «Повний провал». Подумайте, що зробить ваш продукт чи послугу непридатними для користування. За які характеристики та сервіс вам будуть писати негативні відгуки всюди, де побачать назву бренду? Запишіть все! А тепер на кожен провал запишіть його протилежність. Яким повинен бути продукт, щоб запобігти вказаним провалам?
- Метод «Уолта Диснея». Стратегія включає три підходи: мрійник, реаліст та критик. З позиції мрійника записуються всі варіанти ідей, включаючи абсурдні. Далі інформація піддається фільтру реальності та записується в новий список. В останню чергу ідеї піддаються критиці, вказуються можливі проблеми та варіанти їх рішення. На виході отримуєте список ідей, які готові для реалізації.
- Фрірайтинг. Метод не новий, ним користується багато відомих людей та письменників. Суть: сформулюйте завдання та поставте таймер на 20 хвилин. На папері записуйте все, що приходить в голову. Відкладіть список на 2 години, а потім прочитайте вголос. Залиште ідеї, які вважаєте цікавими для реалізації.
Ідеальний результат роботи з ідеями – список з 120 варіантів. Серед них можна вибрати те, що підходить для подальшої роботи.