Пошукова оптимізація – багатоетапна діяльність, націлена на просування компанії, розширення аудиторії, популяризації товарів та послуг, вирішення інших завдань. Потрібне розуміння у тому, як у якій послідовності діяти, щоб дійти мети. Вибудовувати грамотну стратегію навчать на курсах з SEO-просування. Академія інтернет-маркетингу WebpromoExperts проводить набір на курс “SEO-фахівець”. За посиланням webpromoexperts.net/kursi-seo-optimizacii/ можна дізнатися, що включає програма навчання на 12 тижнів. А ми в статті розглянемо основні кроки до оптимізації сайту.
Аналітична робота
SEO-оптимізатор розпочинає завдання, виконуючи повний аудит. Він вивчає сайт, знайомиться з нішою та конкурентами. Аудит передбачає аналітику наступних показників:
- видимість у видачі;
- обмеження у ранжируванні;
- проблеми з індексацією;
- зовнішні фактори.
Результатом цього етапу має стати стратегія, що передбачає корективи для усунення помилок та поліпшення характеристик ресурсу.
Підготовка семантичного ядра
Щоб сайт піднімався у видачі, необхідно скласти список ключових слів. Їх підбирають під пошуковий попит у ніші з огляду на конкуренцію. Ключовики ділять на групи вручну або із застосуванням сервісів:
- Just-Magic;
- RushAnalitycs;
- Arsenkin.
Семантика використовується для створення структури сайту, створення метатегів, написання контенту. Ключі необхідні також при перелінковуванні і будуть потрібні надалі при зовнішній оптимізації для аналітики видимості.
Структура та внутрішня оптимізація
Грамотне виконання перерахованих вище етапів дає уявлення про структуру сайту. Залишається завершити її оформлення. Ресурс розбивають на сторінки, орієнтуючись на групи ключових запитів.
Переходячи до внутрішньої оптимізації, потрібно виконати технічні роботи. Цей етап передбачає налаштування метатегів, створення оптимізованих текстів. Оптимізації також підлягають зображення.
Ще одна складова етапу – комерційний аудит. Необхідно перевірити, наскільки повно висвітлено інформацію про компанію, чи доступні відомості користувачам, чи встановлені кнопки для швидкого зв’язку тощо.
Перелінківка
Новачки недооцінюють значущість зв’язування сторінок за допомогою гіперпосилань. Перелінківка – невід’ємна частина грамотної оптимізації. Вона спрощує рух між сторінками. Завдяки перелінкуванню сайт піднімається в пошукових системах.
Як алгоритм оцінює показники зв’язування сторінок:
- Кількість посилань, які ведуть на конкретну сторінку, визначає її значимість.
- Відповідність запитам говорить про якість та сумлінність перелінування.
- Зручність у використанні.
Розумний розподіл маси посилань сприяє прискореній індексації сторінок.
Зовнішня оптимізація
Один із ключових етапів SEO-просування — робота із зовнішньою масою посилань. Сайт виграє у ранжируванні, якщо на нього посилаються тематичні ресурси. Важлива «вага» таких сторінок — це мають бути авторитетні сайти із позитивною репутацією. Ефективний спосіб отримання бажаних посилань — створення якісного контенту, на який інші ресурси самі захочуть посилатися.
Це лише основні віхи SEO-просування. Глибинне опрацювання пошукової оптимізації набагато складніше. Це комплексний та розгалужений процес.
Крім перерахованих етапів, вдаються до аналізу поведінкових чинників, підвищення конверсії та юзабіліті. Для цього залучають профільних спеціалістів. Наприклад, UX-дизайнер створить сайт, який залучатиме користувачів до взаємодії. У такому дизайні поєднується простота у використанні та естетичність, у розробці враховуються поведінкові фактори.