TikTok — одна з соціальних мереж, що найбільш швидко ростуть, що дозволяє авторам контенту створювати величезні фан-бази. Дедалі більше людей вибирають саме цю платформу для створення контенту через її характер та алгоритм просування, адже в ТікТоку набагато простіше стати вірусним, навіть не маючи великої кількості передплатників.
Якщо ви хочете стати популярним у TikTok, вам слід використати актуальні тренди у своїх відео, а також враховувати деякі нюанси, про які ми розповідаємо прямо зараз.
Робіть ролики захоплюючими
Основна мета контенту — зацікавити глядачів. Для цього можна використовувати у ролику різні прийоми: застосовувати фільтри, відеоефекти та переходи. Це можна зробити самостійно або звернутися до спеціальних відеоредакторів для ТікТоку. Існує багато програм для TikTok, які надають великий вибір сценаріїв і таким чином розширюють ваші можливості для створення унікального контенту. Редактор відео для Тік Тока VJump — один з кращих варіантів, за його допомогою ви зможете додати переходи та ефекти для відео ТікТок https://vjump.com/uk/add-tiktok-video-effects без зусиль з вашого боку, а результат вас точно вразить.
Почніть яскраво
Дослідження показують, що відеоролики, які починаються з сильних емоцій, призводять до шестисекундного перегляду в 1,7 рази вище, ніж ті, що починаються з більш нейтральних виразів.
Будьте послідовні
Одним з ключових міркувань при створенні стратегії TikTok є дотримання більш-менш передбачуваного графіка публікацій. Мета тут не в тому, щоб створювати певну кількість постів за конкретний період часу, а в тому, щоб бути послідовним. Наприклад, публікувати два відео на день протягом тижня, а потім замовкнути на місяць — не найкраща тактика.
Публікуйте контент у потрібний час
Крім частої публікації, важливо робити це у певний час. Зрештою, стати вірусним означає привернути якнайбільше уваги до вашого відео в TikTok, а це означає, що ви повинні публікувати повідомлення, коли більшість вашої цільової аудиторії активна. Публікуйте пости в години пікового використання, тому що саме тоді ви з більшою ймовірністю отримаєте перегляди. Зокрема, вівторок о 9:00, четвер о 12:00 і п’ятниця о 5:00 — три найкращі моменти для публікацій у TikTok, оскільки контент, що публікується в цей час, має тенденцію викликати більшу залученість.
Взаємодія зі своїми передплатниками
Соціальні мережі — чудове місце для спілкування та спонукання до дії, і TikTok не виняток. Відповіді на коментарі, які ви отримуєте до своїх відео, можуть створити відчуття спільності та збільшити шанси на те, що ваш контент стане вірусним, оскільки алгоритм TikTok винагороджує взаємодію.
Ви також можете стимулювати спілкування, включивши заклик до дії у відео. Наприклад, попросивши своїх передплатників залишити вам коментар, поділитися своїми думками, поширити ваше відео, підписатися на ваш обліковий запис або навіть відповісти своїм власним відео, використовуючи функції Stitch або Duet.