За останні кілька місяців ви точно хоч раз куштували, або як мінімум бачили пляшечку смачнющої комбучі Spraga. Промокампанію комбучі розробила агенція креативного маркетингу Айділерс, створивши ключове повідомлення «РАПТОМ ЦЕ ТВОЄ».
Втілено його було у «хенгерах»(«hanger» в перекладі з англ. «підвіска») — друкованих рекламних листівках, які підвішуються до ручок дверей або чіпляються на горловину пляшки. Вони були створені для привернення уваги споживача та більш ефективного донесення повідомлення.
Крім того, ідея транслюється і в рекламних роликах, в яких хлопець (якого грає актор Андрій Лідаговський, відомий за участю у стрічці «Мої думки тихі») все намагається придбати і скуштувати комбучу, та його завжди випереджають. Наприклад, в першому відео хлопець підходить до каси в супермаркеті й викладає продукти та пляшки Spraga зі свого кошику, аж раптом розуміє, що касирка вже випила його комбучу.
Цього разу головний герой, все ж таки опинився вдома наодинці зі своїм healthy pleasure — пляшечкою Spraga. Ну мааайже на одинці.
Посилання на ролик: