Івент-маркетингова агенція FILOSOFIA Event Group презентувала оновлення стилю – зміни торкнулися фірмових кольорів, логотипу і самого бачення компанії. Це другий ребрендинг агенції за 10 років.
Тільки за останній рік Revenue компанії збільшився вдвічі, а команда зросла до 30 людей. Для сервісного бізнесу це швидкий темп, який тягне за собою розширення географії та кількість клієнтів, з якими працює FILOSOFIA Event Group.
Ми щодня працюємо з брендингом та створенням впізнаваності серед наших клієнтів. Як це часто буває – власні потреби закриваються в останній момент. Але ми будуємо систему, великий механізм івент-ринку – тому розуміємо, що власне позиціонування також має бути зрозумілим і цілісним для аудиторії.
– ділиться Євген Шапошніков, СЕО & co-founder агенції.
Тож першим тригером на оновлення став практичний запит: попередній логотип у два рядки читався як «FILO SOFIA» і був менш розбірливим, особливо для іноземної аудиторії.

FILOSOFIA Event Group
Друга причина – аби будувати чіткі асоціації та brand-awareness серед клієнтів, команда вирішила розширити палітру кольорів у візуальному ряді. Тож тепер яскраві елементи пояснюють сфери впливу агенції.
Зміна стилю – це завжди внутрішній діалог “Чи потрібно нам це? Чи продовжать нас впізнавати? Чи є ресурс на розробку нового позиціонування?”. Проте, розвиток бізнесу – це динамічний процес і якщо закладений ресурс працює на результат – воно точно того варте,
– підкреслює Євген Шапошніков.
Від моменту останнього ребрендингу, 5 років тому, компанія встигла взяти золото на BEA World Festival та потрапити до ТОП-100 івент-агенцій світу за версією Eventex Awards.
Зараз FILOSOFIA Event Group – це чітка структурована система, в якій кожен учасник команди є експертом в галузі івент-маркетингу. Саме ця експертність дала змогу підвищити попит на послуги серед іноземних клієнтів, які на сьогодні складають близько 50% з усіх проєктів компанії.
Невелика команда харківських івент-ентузіастів колись – сьогодні вже стала корпорація з чіткими процесами та іміджем на глобальному ринку. Саме це спостереження стало вихідною точкою нового візуального стилю – вектором, який визначив підхід до редизайну та формування оновленої айдентики.
Нова концепція та її суть
В нову концепцію бренду закладено ідею «Tag of excellence», що формує сьогоднішню сутність агенції. Головна думка полягає в тому, що будь-який проєкт, рішення чи комунікація мають відповідати простому критерію: «Чи виглядає це як еталон?». На цій логіці побудована й брелочна механіка айдентики: FILOSOFIA Event Group залишає «тег» на всьому, що створює – стенди, івенти, продакшн тощо.
Додалися нові елементи стилю – так у скороченому вигляді логотип трансформується у символ φ (phi), а дескриптор виглядає як офісний маркер чи виділення. Він позначає важливі інформаційні блоки та сфери роботи агенції.

FILOSOFIA Event Group
Ребрендинг та смілива концепція відкривають для FILOSOFIA Event Group нову сторінку розвитку. Команда продовжує рухатись вперед і гідно представляти Україну на світовій арені.












































































