Є такі проєкти, які знаходяться на межі професій, адже з однієї сторони це BTL, з іншої — це special event, ще із іншої — реклама аутдор, відеопродакшн, ambient, PR.
А коли щось знаходиться на межі, завжди важко визначити спеціаліста, який би все це реалізував максимально ефективно, не перетягуючи ковдру на свої компетенції.
В моєму досвіді є кілька таких проєктів, про які хотілось розповісти крізь призму організатора, адже як компетентний івентор, я безумовно вважаю, що ковдра має бути на світлому боці істини.
Поговоримо про так звані медіа фасади. Серед яких хочу виділити проєкт, створений в співавторстві із нашими партнерами із BrainTank. Якось, купу років тому, коли в Україні було спокійно, відкривався торгово-розважальний центр у місті Суми.
І в рамках цього проєкту наші команди запропонували його команді створити найбільший в Європі анімований медіафасад, який водночас став родзинкою на відкритті, крутим анімованим відеобордом, ембієнт конструкцією та ключем до PR комунікацій.
Тож після захисту ідеї та купи часу на експерименти і погодження, ми надрукували банер 70 х 11 метрів у вигляді схеми ТРЦ, який після Заходу сонця, завдяки проєкції, починав оживати і перетворюватися на відеоборд, всередині якого працювала реклама. Фасад виходив на паркінг, і невдовзі став родзинкою міста і точкою зустрічі його мешканців. Таке собі ружжо, яке вистрілило і влучило у зграю зайців.
Чи був цей проєкт ефективним? — безумовно так, адже він виконав функцію кількох інструментів маркетингу і головне — на довгі роки привернув увагу гостей.
А ще ми точно знаємо, що якщо взяти бюджет на PR, бюджет на аутдор, бюджет на зірку івенту, бюджет на рекламну кампанію і присумувати їх проєктами (т.я. ми готували два варіанти, то ми ці бюджети вирахували і можемо порівнювати), то створення такої конструкції було дійсно ефективно, десь у два рази. А коли ми скажемо, що ТРЦ потім почав здавати місце на відео фасаді як рекламну площину, то ефективність зашкалить.
Трохи цифр:
- 770 квадратних метрів анімованої реклами;
- 20 000 відвідувачів лише на відкриття;
- Черга на використання медіафасаду під рекламні площі — 3 місяці.
Зазначу, що все це було зроблено ще 10 років тому, і як заведено казати сьогодні, жодна психічна свідомість не постраждала.
Медіа фасади і сьогодні є ефективним та вражаючим інструментом привернення уваги, адже Таймсквер продовжує радувати око, і — так — вони дешевші за сукупний маркетинговий бюджет, особливо коли ти мітишся не на всю країну, а на невеликий райончик Столиці, із населенням як обласний центр.
Важливо одне — цікавий контент, вау контент із залученням gamification, interactivity, immersion і купи інших слів (технологій), бо інакше це буде просто великий екран.
Олексій Куліков один зі спікерів форуму Event Maker, який пройде в Києві 18 квітня.