Uklon запустив регіональну кампанію, у якій готовий ділитися знижками для українців, щоб рухати свій світ вигідно. Креативну кампанію та серію роликів розробила креативна агенція I AM IDEA. Продакшеном кампанії займалась команда NO STARS.
Uklon пропонує супер вигідний оффер для українців — дає знижку до 50% на перші три поїздки новим користувачам, а подекуди аж цілих 30 знижок протягом протягом першого місяця користування сервісом.
«Нашею задачею було розкрити вигідність Uklon у регіонах у розрізі його додаткових фічей. Тому ми показали випадки з життя, коли люди намагаються отримати вигоду, але ж хто її буде давати просто так, правильно? Вони вам шо — Uklon?»,
— розказали Ігор Гавруш та Віталій Клименко, креативна пара I AM IDEA.
Серед сюжетів — умовні (але такі знайомі ситуації), де баба Галя з базару не дає знижку на помідори, сусід Сергій бартер на гаражах організовує, тьотя Наташа, яка вуса підрівняє, але за повну ціну. Знижку у них недопросишся, а от з Uklon домовлятися не потрібно.
«Ми вже давно працюємо з Uklon і в комунікації експериментуємо над формою, щоб кожна наступна реклама була по-новому цікавою для глядача. Так у нас у вирі креативного танцю з’явився стоп-кадр, весела музика і телефон з додатком замість персонажа, який не хотів давати бонусні вигідні фічі, на відміну від Uklon»,
— розповідає креативна агенція I AM IDEA.
Локацією для зйомок обрали спальний район Києва — Дарницю та Володимирський ринок. Бо де ж ще шукати перукарню з ідеальним антуражем та шикарні прилавки з кавунами. Команда в три заходи домовлялась з киянами за доступ до найгарнішого балкону в будинку.
Окремою продакшн командою можна сміливо відмітити жителів Дарниці — там кожен мав свою думку на сценарій та кадри (кому куди повернутися та в яку з камер сміятися). Команда I AM IDEA каже, що точно випустить колись окремий ролик про бекстейджні перли створення цієї кампанії.
«Такі моменти роблять зйомки особливими, адже ти вживу можеш побачити реакцію своєї ЦА. В результаті це допомагає не просто відзняти рекламу для нової кампанії, а створити щось справді цінне, щось що відгукується не тільки тобі»,
— розповіла Яна Брусенцева, Head of Operations I AM IDEA.