8 липня, в самому центрі Дніпра відбувся “Просто Неба Fest” — перший фестиваль за період повномасштабного вторгнення. Ініціаторами виступила благодійна організація Rise of Ukraine.
Завдання
Основний запит Rise of Ukraine до нас був про допомогу з візуальним та комунікаційним оформленням фестивалю. Спершу планувалося організувати Свято Івана Купала в Дніпрі, з усіма стародавніми традиціями, гуляннями та обрядами.
Ресьорч
Після ресьорчу стало зрозуміло, що українці дійсно цінують щось автентичне, лише коли це доречно. Тож будь-які фестивальні прояви на Святі Купала просто можуть бути сприйняті двозначно, до того ж охоплять малий відсоток відвідувачів. Та й люди засумували за простими активностями та відпочинком.
Що зробили?
Створили неймінг та позиціонування свята. Таким чином Свято Купала стало Просто Неба Fest. В назві одразу зашифрований і формат івенту — просто неба, і один з ключових посилів комунікації. Задум полягав в позиціонуванні та комунікації, яку зрозуміє навіть дитина — в простоті. Це пов’язано з тим, що сьогодні людство прагне до спрощення складного і не хоче задумуватись, особливо, коли це стосується відпочинку. Так і з’явилась ідея назви.
Слоган фесту: вихідний, як колись. У фразі «як колись» закладено декілька сенсів — про минуле зі стародавніх часів (адже деякі з попередньо запланованих активностей зі Свята Купала все ж таки залишались) та «як колись, до війни» — ностальгія по спокійному часу, по івентам на відкритому повітрі, по безтурботним зустрічам з друзями.
Створені key massages, які допомогли достукатися до цільової – «вийди за межі набережної» (через інсайт, що набережна – найпопулярніше і найвідвідуваніше місце в Дніпрі) та «відчуй літо, а не лють» (бо загальний настрій доволі агресивний, зрозуміло чому).
Айдентикою також мав передаватись настрій відпочинку, спогадів та простоти. Тож було створено візуальне оформлення з фоновими зображеннями неба, зелені та води — все те, що оточує місце проведення заходу просто неба та передає атмосферу. На кожному віжуалі зображено, ніби полароїдну фотокартку, що виходить з концепції «як колись», тобто спогади. А що краще транслює спогади, ніж фотографії? Безпосередньо логотип було побудовано на тих самих фотокартках, які утворюють особливу форму колажу. Загалом створено таку візуальну комунікацію — борди, банери, мерч, оформлення соціальних мереж.
Таким чином, благодійний фестиваль, хедлайнером якого став гурт «Воплі Відоплясова» зі своїм лідером Олегом Скрипкою, було трансформовано у свято для кожного. Він мав безліч запланованих заходів для всіх вікових категорій, щоб на свято міг завітати будь-хто охочий. В результаті проведення фестивалю вдалося зібрати 500 тисяч гривень на побудову хабу для діток ВПО.
Команда проєкту — агенція креативного маркетингу Айділерс:
- Креативний СЕО — Вадим Гордєєв;
- Креативний директор — Олег Свищ;
- Артдиректор — Веніамін Крижанівський;
- Дизайнер — Олександра Петраш;
- Стратеги — Роман Зотов, Дмитро Шевченко;
- Копірайтер — Володимир Олещенко;
- PR — Чернікова Єлизавета.