Минулого року агенція креативного маркетингу “Айділерс” розробила для KFC.Україна новорічну кампанію, головним елементом якої був різдвяний “Сікрет Бакет”. Його можна було “підвісити” в будь-якому закладі KFC в Україні, а забрати у будь-якому іншому — за отриманим смс. Таким чином, кожен українець міг зробити сюрприз близьким та побути для них таємним Сантою.
Кампанія мала успіх, і в цьому році KFC Ukraine звернулися з повторним запитом. Та багато чого змінилося, тому проаналізувавши поведінку українців за останній рік, обробивши зворотний зв’язок після минулої кампанії, вирішили замінити іміджеву кампанію на продуктову. Тому було впроваджено ряд рішень, а саме:
- спростити користувачам їх customer journey, додавши можливість онлайн-замовлення на сайті;
- створити один відеоролик, замість трьох, з акцентом на продукті та з чіткою механікою послуги;
- розширити лінійку Бакетів, задовольнивши по вартості різні категорії ЦА;
- прибрати з комунікації назву “Сікрет Бакет”, адже продаємо послугу, а не продукт;
- включити благодійну складову у кампанію, шляхом передачі частини прибутку благодійному фонду “savED”, який відновлює доступ до освіти в громадах, що постраждали від війни.
Після проведеного ресьорчу виявилось, що актуальний інсайт в настроях споживача:
“Я не радію, але якщо когось зроблю щасливим, то мені від цього стане краще.”
На основі цього з’явилась ідея новорічної кампанії: дарувати — це приємніше, ніж отримувати! Істина відома нам з дитинства, яка за останні два роки відкрилась для українців абсолютно по-новому.
Слоган кампанії:
“Даруй Бакет — Ділись святом в один клік!”
Реалізовувати кампанію було вирішено через мультиплікаційний ролик вже в знайомому фанатам KFC стилі, в який додали не менш відомого персонажа — Полковника Сандерса. Тогорічні герої знову з’явилися з новою місією. Також було розроблено радіоролики, з детальною механікою акції.
Посилання на ролик:
Посилити рекламну кампанію було вирішено через друзів бренду — блогерів. Вони запустили KFC Бакет Челендж – своєрідну естафету добра, яку передавали підписникам із закликом відправляти бакет у подарунок своїм рідним та друзям.
Посилання на ролики блогерів:
Олексій Дурнєв:
Саба Мусіна:
Євген Таллер та Настя Єлісєєва:
Надя Дорофеєва:
Тож, беріть участь в естафеті добра до 30 січня та діліться святом!