Рожевий — тренд сезону чи все-таки Оппенгеймер?
Її знають усі: дівчатка, мами, бабусі, хлопці чи татусі. Постать прекрасної блондинки, у якої кожен день — найкращий. Вона назавжди змінила життя дівчат. Показала, що жінка може досягнути всього, чого тільки прагне. І байдуже — це політика чи інженерія.
Світова прем’єра фільму Барбі відбулась 9 липня 2023 року, але кінострічка вже зчинила справжній фурор. Лише минулого вікенду вона зібрала понад $337 мільйонів. До речі, сам бюджету фільму — $145 мільйонів. Тобто в перші ж дні продажу він окупив себе в понад два рази.
Маркетингова кампанія кінострічки була спрямована аж ніяк не на дітей, а дорослих. І по секрету, перед виходом фільму команда Барбі уклала понад 100 угод про партнерство з брендами.
Тому й не дивно, що фільм набув справжній ажіотаж.
Українські бренди теж не залишились за бортом тренду на рожевий і застосували інфопривід фільму Барбі у своїх маркетингових кампаніях. Тому сьогодні ми розглянемо детальніше деякі з них і побачимо, кому найкраще вдалось передати настрій Барбіленду.
Хтось — жартував та ситуативив:
Дія
Розпочнемо з серйозностей через рожеві окуляри, бо неочікувано було побачити, що Дія теж підхопить тренд на Барбі. Але вони це обіграли в жартівливому форматі й додали життєві ситуації в стилі самої компанії.
Skvot
Креативна школа теж не залишила тренд на Барбі поза своєю увагою, але вона згадала й фільм Оппенгеймер, прем’єра якого в Україні також відбулась 20 липня. Як ви зрозуміли, це була справжня битва титанів.
G. Bar
Дівоче королівство бьюті-бару теж підхопило тренд на Барбі. Вони змінили аватарки у локальних барах, а в Instagram перейнялись більш соціальною темою і підтримали головний задум фільму. Бо насправді немає жодного ідеалу, а кожна дівчина може бути ідеалом для самої себе.
Хтось — створював лімітовані продукти та добірки товарів
Rozetka
Хочете справжню Барбі та Кена? Компанія швидко підхопила тренд і запустила конкурс, в якому ви зможете виграти свою дитячу мрію, хоч і трішки запізно. До речі, якщо не виграєте, то можете придбати. Ви оцінили, наскільки це крута нативна реклама?
Mermade
Це було дуже зефірно та солодко! Хоч компанія прямо не згадувала Барбі, але тренд на рожевий круто спрацював.
Пузата хата
Якби Барбі жила в Україні, то це був би її улюблений десерт! Пузата хата присвятила новий десерт до виходу фільму.
Наш новий особливий десерт вже чекає на вас у всіх ресторанах мережі! 🎂
Цей рожевий тортик ідеально підійде для посиденьок з подружками після кіно #Barbie pic.twitter.com/zGEhqjr0hB— Пузата хата (@puzatahata) July 20, 2023
Цитрус
А якщо після перегляду фільму Барбі ви захотіли всю рожеві техніку, яка тільки існує, то Цитрус прийшов вам на допомогу. В їхньому дописі можна знайти підбірку пудрових та рожевих товарів для роботи та дому.
Хтось — створював креативний контент
Klopotenko
А куди без борщику? Тільки подивіться, як в одному абзаці можна лаконічно згадати одразу 3 компанії. До речі, звертаємо увагу на контекст, бо усе має мати зв’язок.
А-ба-ба-га-ла-ма-га
Якби Барбі була б українкою, це б точно були її книжкові бажанки. Так-так, видавництво теж не пасе задніх і лаконічно вписало тренд на рожевий у своєму дописі.
Сьогодні Барбі розповіла свою справжню історію, бо сенс полягав аж ніяк не в ідеальності, як ми звикли думати, а в можливості бути самим собою. В незалежності, самореалізації, творчості. Історія про те, як бути людиною.
Кейс Барбі — і про маркетинг. Ми пересвідчились, що адаптувати ситуативи та викликати хвилю обговорень можливо у будь-якій ніші. І це круто, бо наші українські бренди стали відкритішими у своїх комунікаціях з аудиторією.
Також ми пересвідчились, що маркетологам все ще важливо тримати руку на пульсі. Вміти поєднувати ситуативи й віральність. Бо такі світові флешмоби — класна можливість проявитись.
Сміливі завжди мають щастя, а ті, хто вдало ситуативить — подвійну порцію.
А що ви думаєте щодо фільму Барбі? Діліться своїми думками в коментарях.