Мережа супермаркетів «Сільпо» разом із креативною агенцією banda створили новий продукт до Великодня — верхівку паски.
«Ми вперше показали цю ідею команді «Сільпо» ще перед минулим Великоднем, і з того моменту не відпускали. Дуже хотілося разом створити продукт, який буде приносити людям радість», – Олеся Бондар, копірайтерка banda.
Проєкт було реалізовано у кілька етапів. Команда «Сільпо» створювала рецептуру, що відповідала б очікуванням Гостей.
«Ми хотіли, щоб верхівка на смак була як справжня паска, а на вигляд — як її улюблена частина. Після багатьох спроб з тістом і посипками, ми знайшли ту саму — ідеальну верхівку радості», — Аліна Музира, технолог «Сільпо»
Після затвердження ідеального рецепта до процесу приєдналась banda на дегустацію та вибір найгарнішої посипки.
Для комунікації нового продукту в мережах і онлайн banda розробила креативну ідею та відеокампанію: тизер та основний ролик, які пояснюють концепцію:
Не обов’язково купувати всю паску, щоб скуштувати її найрадіснішу частину.
Команди, що працювали над проєктом:
banda:
- Артем Карелін, Максим Борітко, Єгор Петров — креативні директори
- Олена Колтунова, Олена Старко — стратегині
- Олеся Бондар — копірайтерка
- Льоша Приліпка — артдиректор
- Соломія Маринюк — дизайнерка
- Марина Кунєц — директорка нового бізнесу
- Женя Дворецька — тім-лідерка
- Аня Суханова — менеджерка
Сільпо:
- Катерина Огуряєва — директорка з маркетингу
- Юлія Забровська — керівниця департаменту бренд-комунікацій
- Алла Залітко — керівниця департаменту категорійних проєктів
- Аліна Заболотна — маркетинг-менеджерка категорії
- Інна Бондик — старша менеджерка категорійних проєктів
- Маргарита Хоменко — менеджерка проєкту
- Сергій Смоляков — старший менеджер продакшену
- Анастасія Крючкова — режисерка
- Продакшн: Strumer Production