У самому прямому сенсі! Шведська мережа аптек Apotek Hjartat створила оригінальний рекламний лайтбокс, який починає кашляти, коли повз нього проходить курець. Рекламний щит забезпечений датчиком диму для того, щоб визначити курця в зоні досяжності. Поки не ясно чи реагує він на вихлопні гази проїжджаючих повз машин.
Реклама знаходиться в громадських місцях, де перебувають багато курців. Дивно те, що Швеція країна з рекордно низькою кількістю курців, але це не зупиняє від пропаганди повної відмови від куріння. Але це й не дивно, оригінальна реклама, на кого б вона не була спрямована, привертає увагу не тільки людей зі шкідливими звичками, а й простих перехожих.
Це однозначно одна з кращих рекламних компаній, спрямованих проти куріння. Її запустили в кінці 2016 року за гаслом “Новий рік. Нові рішення”.