Сьогодні складно уявити просування сайту без SEO-копірайтингу. Актуальна і цікава інформація – основа пошукової оптимізації та розкрутки самих різних проектів.
Пошуковики стають все більш вимогливими до текстів, алгоритми постійно оновлюються, тому погані матеріали з набором ключових слів уже не працюють. Крім того, користувачі стали перебірливими – вони хочуть бачити корисний і якісний контент.
Тренди SEO-копірайтингу в 2019 році
Отже, що чекає творців контенту в наступному році:
Поведінкове пошукове просування
Нечитабельні тексти з грубо використаними ключовими запитами більше не просунуть сайт, а навпаки – приведуть до санкцій і бану. Велика кількість ключів також не сприяє потраплянню в ТОП видачі. Пошуковики аналізують загальну тематику, відповідність заголовку, час, який користувачі проводять на сторінці тощо. На основі цих даних в ТОПі виявляється найбільш якісний і релевантний контент, який цікавий відвідувачам – це видно по середньому часу і кількості повернень на сторінку.
Адаптація для мобільних пристроїв
Зі смартфонами люди проводять більшу частину часу, а планшетні ПК поступово витісняють ноутбуки та десктопи. Тому правильність відображення контенту на мобільних пристроях з кожним роком стає все більш пріоритетним напрямком. Це теж враховується пошуковими системами при ранжуванні.
Посилання
Вони все ще важливі для просування, але ефективність залежить зовсім не від їх кількості. Враховується природність посилань і відповідність загальній тематиці. Прес-релізи, відгуки, рекомендації, тематичні спільноти – ось кращі джерела посилань як сьогодні, так і в майбутньому.
Відео-ролики
Це один з найбільш затребуваних і клікабельних форматів. Статистика пошукових систем говорить про те, що все більше користувачів воліє до перегляду відео в поєднанні з читанням тексту. В майбутньому ця тенденція тільки посилиться.
Голосовий пошук
Безліч людей користується «розумними пристроями», помічниками і схожими інтерактивними засобами. Такі запити швидко набирають популярність, і в майбутньому їх стане ще більше.
Унікальність
Сьогодні саме унікальність – головна вимога до текстового і будь-якого іншого контенту. Користувачам потрібен якісний матеріал, який відповідає їхнім очікуванням.
Особистий бренд
Підвищення впізнаваності проекту буде в пріоритеті в наступному році, як і оффлайновая розкрутка.
Креативний підхід
Нестандартні прийоми, гумор, оригінальні методи – без них успішний SEO-копірайтинг в майбутньому буде просто неможливий. Але важливо, щоб жарти були доречними, а гумор нікого не ображав. З епатажем легко переборщити, тому важливо довірити розкрутку професіоналам.
Що чекає копірайтинг в наступному році?
Інвестиції в унікальний контент ростуть. Великі компанії анонсували, що будуть вкладати в нього більше коштів і збільшать бюджети на контент-маркетинг. Це стосується не тільки текстової інформації, а й фото, відео. Якщо ви не звернете уваги на цю тенденцію, ваші конкуренти отримають значну перевагу.
Головний тренд майбутнього – актуальність, релевантність і жвавість інформації. Аудиторія стає все більш вимогливою по відношенню до якісних текстів і їх подачі, тому в 2019 році просування буде неможливим без нового цікавого контенту. Використання сучасних методів SEO-копірайтингу – запорука успішного просування.