Сьогодні вийшла перша серія «VRODE PODCAST» від Аліни Циганок. Аліна – креативний директор і співзасновник рекламного Діджитал-агентства #Oddee agency (6 премій Effie). Клієнти агентства – Pit Bull, Socar, Loreal, Fosch, Koblevo й інші великі бренди.
Саша Таб – екс-учасник «Сальто назад» – групи, яка свого часу брала участь в нацвідборі на Євробачення. Зараз Таб бере участь в проекті «Голос Країни» в команді Монатіка й утримується на лідируючих позиціях. Під час карантину, через скорочення кількості концертів і виступів, Саша почав знімати ролики для TikTok. Спочатку це здавалося чимось дуже дивним, але з часом його почали сприймати як висхідну зірку гумору. Деякі ролики Саші перейшли позначку в 1 000 000 переглядів. При цьому Саша з TikTok не заробляє, хоча міг би.
Другий учасник – Даня Вегас, один з успішних тіктокеров України. Даня відмовився від розважального контенту і намагається вести аудиторію в інтелектуальний контент, що, здавалося б, практично неможливо в форматі роликів на кілька секунд. Даня не просто заробляє на TikTok, він навіть організував TikTok-будинок (популярне явище, коли кілька блогерів об’єднуються і живуть разом в одному будинку, для зручності створення контенту).
У «VRODE PODCAST» Аліна обговорює з блогерами, що таке TikTok-будинки, хто в них живе, за якими алгоритмами працює ця соціальна мережа, що потрібно знати для просування контенту і які основні тренди 21-го року. Якщо підсумувати, то це дуже детальний розбір всіх можливостей TikTokа як для брендів, так і блогерів від людей, які вже мають глибокий досвід у цій мережі.
Перший випуск:
Аліна обіцяє, що наступні ролики будуть не менш цікавими і будуть виходити не рідше ніж раз на два тижні. З уже відомих запланованих тем: прийняття себе, бодіпозитив, суржик і багато іншого. Так що сміливо підписуйтесь на канал, якщо вам цікаво слухати про головні тренди в соціумі з експертами і блогерами.