Енергетичний напій NON STOP S.T.A.L.K.E.R., присвячений довгоочікуваному виходу комп’ютерної гри S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля, з’явився у продажі в українських супермаркетах. Дизайн бляшанки повторює естетику S.T.A.L.K.E.R, а у самій грі NON STOP допоможе персонажу рухатись швидше й підвищити витривалість.
«NON STOP S.T.A.L.K.E.R. – колекційна лімітована версія, яку ми створили з нагоди співпраці з цією легендарною грою довжиною у два десятки років. Вперше NON STOP з’явився у дебютній грі – S.T.A.L.K.E.R.: Тінь Чорнобиля в 2007 році та додавав сил героям. Його можна було купити у торговців, інших сталкерів, або просто знайти у схованці. По аналогії з грою, ми вирішили перетворити процес купівлі енергетика на справжню пригоду. За бляшанкою доведеться «полювати» зі спритністю сталкерів», – розповів директор з маркетингу групи компаній «Нові Продукти» Борис Ткачов.
NON STOP S.T.A.L.K.E.R. Limited edition випускається в алюмінієвій банці об’ємом 0,5 л та має смак кавуна. Презентація напою відбудеться у формі квесту, в тематичному супермаркеті «Сільпо», присвяченому S.T.A.L.K.E.R. 2. На учасників чекають конкурси й багато призів з фірмовим мерчем S.T.A.L.K.E.R.
Захід відбудеться 17 червня за адресою: вул. Березнева, 12 А («Сільпо», ЖК Комфорт Таун).
Початок о 14:00.
S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля – продовження серії ігор української компанії GSC Game World, на яке очікують шанувальники по всьому світі.
Франшиза S.T.A.L.K.E.R. стала дуже популярною завдяки надзвичайній реалістичності та варіативності гри, а також деталізованому зображенню Чорнобильських локацій. За сюжетом, після аварії на ЧАЕС у 1986 році, відбулась друга, ще страшніша катастрофа. Її спричинили вчені, які проводили експерименти з екстрасенсорними здібностями в секретній лабораторії. У результаті з’явились мутанти, смертоносні аномалії, а також цінні артефакти. За останніми почали полювати шукачі пригод – сталкери. Їхня мета – здолати безліч перешкод, аби потрапити всередину Чорнобильської АЕС і там розгадати головну таємницю.
Нагадаємо, NON STOP – український енергетичний напій, представлений на національному ринку з 2005 року. Входить до групи компаній «Нові Продукти».