Facebook повідомив про запуск тестування реклами в додатку Messenger на території Австралії і Таїланду, що дає компаніям можливість розмістити рекламу на головному екрані Messenger. Реклама розміщується трохи нижче недавніх діалогів, щоб привернути увагу тільки увійшов користувача.
Реклама не виникатиме безпосередньо в діалогах, вона існує тільки на головній сторінці, де користувач бачить тих, з ким спілкується найбільше, іменинників і останні діалоги. Як запевняють в блозі Messenger’а, це відмінна можливість для компаній і Facebook.
На даний момент користувачі ПК стрімко зменшують відповідно до користувачів гаджетів. Messenger використовують близько 1 мільярда людей, тому це дійсно чудовий майданчик для реклами.
Подібний крок — вимушений захід з боку компанії для підвищення своїх заробітків. Під час однієї з останніх прес-конференцій за підсумками кварталу Марк Цукерберг зазначив, що Facebook використовував практично всі місця на екрані користувача для розміщення реклами. Messenger, який використовує більше 700 млн користувачів, став новою рекламної майданчиком і дозволить компанії знову наростити свої доходи.
Нагадаємо, що навесні 2016 року Facebook запустив відеотрансляції, зараз цей спосіб поширення інформації набирає найбільші обороти.