Успішне просування в соціальних мережах залежить від оновлень і розвитку самих сервісів. Щоб створити вдалу стратегію просування потрібно активно відстежувати всі зміни і тенденції. Що ж змінилося в Facebook до 2019 року? Подивіться на реновації гіганта соціальних медіа:
Трендові оновлення Facebook
1. Покупки в Instastories
Instagram Stories – одна з кращих функцій Instagram. Вона навіть перекрила популярністю звичну стрічку. Фото і відео – кращий формат реклами. А коротка тривалість (5 секунд для фото, 15 секунд для відео) утримують увагу. Від нудьги або інтересу користувачам простіше запустити рулетку Сторіс, ніж гортати стрічку. До того ж той факт, що Сторіс зберігаються лише 24 години змушує дивитися їх тут і зараз, а не відкладати.
Для бізнесу в Сторіс спеціально дозволили додавати активні посилання – взмах вгору і користувач в кишені. Всього пара кліків і товар відправляється до покупця.
2. Оголошення з доповненою реальністю
Augmented Reality (доповнена реальність) – крута фішка, яка тільки набирає обертів. У майбутньому користувач може відразу побачити, як товар буде виглядати у нього в руках або навіть в будинку.
3. Тестування перед покупкою
Тепер додатки можна приміряти, прямо як взуття в магазині. Оновлення дозволяє тестувати продукти перед покупкою. Пограйте безкоштовно, а потім вибирайте. Такий спосіб дозволить залучати ще більше користувачів до продуктів – адже вже щось спробувавши раз, складно з цим розлучитися.
4. Рекомендації на сторінці Фейсбук
Замість оцінок Facebook ввів рекомендації. Тепер алгоритм буде видавати пропозиції по ресторанам, готелям та іншим сторінкам, а користувач самостійно вирішить користуватися послугами чи ні.
5. Оновлення для мобільних пристроїв
Оптимізація соц.мережі не на вищому рівні, але вже краще. Користуйтеся додатком, мобільною версією або настільною на максимальній швидкості і з усіма можливостями.
6. Оновлення відеометрів
Після скандалу з накрутками відеопереглядів для залучення користувачів, Facebook видав новий сервіс оптимізації роликів для рекламодавців – Video Metrics Updates. Можливо, він зможе збільшити кількість переглядів.
7. Подача бренду в тесті і навчанні
A/B тестування, рідненьке, тепер ще зручніше робити в Facebook. Завдяки новому оновленню – самообслуговування для тестування – можна відстежувати, який вплив чинять рекламна продукція різних кампаній на сприйняття рекламованого товару.
8. Сервіс для створення відео
Facebook занадто сильно любить монополію, тому крім Instagram планує відібрати ще й Tik-Tok. Новенький сервіс допомагає створювати цікаві відеоролики. Нудні фотографії оживають, а інтерфейс простий завдяки шаблонами (навіть текст всередині!).
Як же зробити рекламу в Facebook успішною? Всього 4 пункти і ви в ударі:
- Візуальна реклама. Саме такий контент привертає до себе велику кількість користувачів
- Актуальні оновлення. Лише такі повідомлення зацікавлять потенційного клієнта
- Ціннісна пропозиція. Основна мета – зацікавити користувачів, щоб вони неодмінно захотіли перейти на сайт
- Спонукання до дії. Старе, добре Call to action ніколи не вийде з моди. Всього лише посил «зроби це!» і готово