За останні роки в Україні з’явилося багато цікавих брендів косметики, але не всім вдалося зацікавити аудиторію так, щоб клієнти приходили знов і знов. Розглянемо, як просувати косметичний бренд на прикладі марки FABO, що потрібно враховувати.

FABO
Позиціонування
Спочатку бренд fabo.ua позиціонував себе, як місце, де можна купити косметику для проблемної шкіри, але згодом компанія вийшла на новий рівень. Тут немає жодного випадкового продукту. Вся косметика проходить ретельну перевірку, а компанія дає чіткі рекомендації з використання.
Нічого не нав’язують, агресивна реклама відсутня. Це призводить до того, що клієнти не відчувають маркетингового тиску та повертаються за власним бажанням.
Турбота про клієнта
На сайті бренду є чітка структура, фільтри, які допомагають одразу знайти те, що потрібно. До того ж є рубрика з наборами та подарунками. Якщо треба швидко купити презент на свято, чи як подяка для близької людини, це можна зробити в лічені хвилини.
Партнерська програма
За підписку на розсилку, компанія пропонує 10% знижки на послідуюче замовлення. Це дозволяє збирати теплу клієнтську базу ненав’язливо. Компанія вказує, що інформація присилається рідко, але дійсно цікаві пропозиції, або інформація про вигідні умови покупок.
Структура каталогу
На сайті товари розташовані за категоріями, які дозволяють швидко знайти потрібний товар. Ви можете вибрати, наприклад продукти для тіла. Відкриється список додаткових категорій та підрозділів.
Додатково можна скористатися фільтром продуктів за наявністю в складі конкретної речовини. Це дозволяє задовольнити потреби людей, які поважно ставляться до догляду за тілом та ретельно обирають косметику.
Також є сортування за брендами і навіть окрема категорія продукції для вагітних жінок. FABO розташовує товари так, щоб клієнт почувався на сайті комфортно.
Консультації
У клієнтів магазину є можливість отримати консультацію не тільки для галочки. Компанія розробила систему консультацій, яка дозволяє клієнтам:
- розвантажити шафу доглядової косметики та підібрати продукти, які дадуть видимий ефект;
- отримати результат майже 100%. Консультанти отримують запит, проблему від клієнта та підбирають продукти, які реально її вирішать;
- скористатися чатом підтримки. Якщо треба термінова підтримка, можна скористатися чатом. Консультанти вирішать проблему доволі швидко.
Висновки
Компанія FABO орієнтована на потреби клієнта. Має гарантовано якісний продукт, косметика перш ніж потрапити на полиці, тестується консультантами на собі. Випадкових товарів тут немає.
Налагоджена логістика та зв’язок з аудиторією. Для того, щоб звернутися до компанії не треба складних дій, колектив відкритий для пропозицій. Продумана система робота та якісний маркетинг виділяє бренд на українському та міжнародному ринку.









































































