Ніша товарів для дорослих вважається прибутковою, але й небезпечною в маркетингу. Саме в цій ніші найбільше санкцій від пошукових систем та агрегаторів.
Незважаючи на це, фахівці не хочуть відмовлятися від подібних замовлень. Арбітраж трафіку, контент, відповідна реклама дозволяє заробляти в доларах, що актуально для українців, як ніколи. Обговоримо, як екологічно просувати товари для дорослих, щоб задовольнити потреби клієнтів, не порушувати закон та створювати правильну репутацію для подібних магазинів.
Чітке позиціонування цільової аудиторії
Товари для дорослих підходять далеко не всім, хто досягнув повноліття. Для оптимального визначення аудиторії, слід розуміти проблеми та потреби потенційних клієнтів. Найпоширеніша проблема – відсутність оргазму у жінок різного віку. На цю тему ходить багато міфів, гендерні жарти звучать в усіх соціальних мережах і проблеми у відносинах починаються саме з відсутності оргазму та його імітації.
В ніші адат товарів є цілий арсенал https://polunichka.ua/ua/vibratory/, який позиціонується, як рішення проблеми, на його прикладі і розглянемо сегментацію аудиторії.
Всіх жінок з аноргазмією треба ділити за віком, бо незважаючи на спільну проблему, вони хочуть різного. Жіноча ЦА може бути такою:
- Дівчата 18-25 років. Відкриті до експериментів, тільки пізнають свою сексуальність, але не мають достатньо грошей. Купують речі під впливом друзів та блогерів. Їх товари – економ, середній чек.
- Жінки 26-40 років. Часто знають чого хочуть, шукають способи зняти напругу, покращити стосунки, шукають задоволення. При покупці товарів звертають увагу на терапевтичні, медичні показники. Для них важлива якість та функціональність. Вібратори з Алішки – не для цього сегменту.
- Жінки за 40 років. В товарах шукають можливість запобігти фізіологічним змінам в організмі, віддають перевагу функціональності, якості. Такі жінки мають гроші та можливість витрачати їх на себе.
Додаткова ЦА товарів для роботи з аноргазмією та покращенням сексуального життя: пари, чоловіки, ЛГБТ пари, сінгли. Для кожної групи потрібна додаткова сегментація за потребами, стилем життя, віковою категорією. Так, на пошук та сегментацію ЦА піде багато часу, але зусилля того варті.
Чим точніше ви будете розуміти, хто потенціальний покупець конкретної групи товарів, які проблеми вони вирішують для нього, тим краще зможете сформулювати торгову пропозицію.
Робота з контентом
Чітка сегментація ЦА та розуміння її проблем дозволить розробити правильну контент-стратегію. Просування з допомогою оптимізованих текстів дає довгостроковий ефект, але займає більше часу. Писати треба інформаційні, навчальні матеріали, розповідати про фізіологічні аспекти, психологію стосунків та інше.
Бажано, щоб в роботі над контентом приймали участь сексологи, психологи та люди, з досвідом в ніші. Не виключено залучення гінекологів, працівників вебкам індустрії ( не зовсім законно на території України, але такі фахівці все одно працюють та можуть бути ще одним сегментом ЦА).
Правильний, ексклюзивний контент допоможе виділитися на фоні однотипності та привернути увагу ЦА, завоювавши її довіру.
Робота з блогерами
Товари для дорослих добре просуваються через роботу з блогерами, як мікро, так і мільйонниками. Слід звернути увагу на сфери:
- сексології;
- жіноча тематика;
- тематика відносин;
- ЛГБТ спільноти.
Не завжди є можливість працювати з великими блогерами через відсутність відповідного бюджету. Інфлуенсери в деяких випадках можуть бути навіть кориснішими. Це пов’язано з тим, що вони мають більш тісний зв’язок з аудиторією, що може забезпечити більшу конверсію. Співпраця з такими блогерами зазвичай коштує дешевше, чим з мільйонниками.
Юридична чистота
Товари для дорослих – тема специфічна, знаходиться практично в сірій зоні. Потрібно слідкувати за законодавством, щоб не створити додаткових проблем. Не зайвим буде консультація з юристом та побудова чіткої стратегії, як просування бренду, так і монетизації співпраці.
Працювали з товарами для дорослих? Які методи просування були актуальними? Розкажіть в коментарях про свій досвід.