Щодня, ми стикаємося з великою кількістю інформації – прокручуємо десятки заголовків новинної стрічки, сотні постів в соц мережах і отримуємо десятки листів по електронній пошті. Рівень довіри до реклами постійно знижується, такі явища як банерна сліпота, інформаційний детокс, призводять до того що, користувач став все більш виборчим до інформаційного потоку. Згідно з опитуванням проведеним агентством PointeR Agency серед власників бізнесу українці довіряють таким каналам – соц мережі Facebook, ЗМІ та Telegram канали.
У цій статті ми хочемо поділитися таким інструментів маркетологів і PR менеджерів, як пресреліз. Які завдання виконує пресреліз і навіщо бізнесу публікації в ЗМІ.
Пресреліз, як свідчить вікіпедія – це повідомлення для преси; інформаційне повідомлення, що містить в собі новина про організацію або приватну особу.
Перед написання пресрелізу слід відповісти на наступні питання:
- Цільова аудиторія. Для кого ви пишете пресреліз – бізнес партнерів, журналістів, інвесторів.
- Чи містить пресреліз інфопривід? Пам’ятайте пресреліз це не реклама, контент містить новину компанії
- На етапі вибору ЗМІ переконайтеся в релевантності ресурсу і проаналізуйте аудиторію каналу.
Пресреліз – це перш за все новина, тому обов’язкові наступні критерії:
- новизна
- актуальність
- інформативність
Складові успішного пресрелізу
- Інфопривід – це свіжа подія компанії, термін давності в 1 місяць вже не вважається новиною. Відмінний інфопривід – запуск нового продукту, залучення інвестицій.
- Пресреліз містить коротку інформацію про компанію.
- Пресреліз містить факти, статистики, цифри.
- Коментарі експертів, керівника компанії додадуть більше цінності пресрелізу.
- На етапі вибору ЗМІ переконайтеся проаналізуйте аудиторію каналу.
- Контактна інформація – телефон, електронна пошта, сайт
Структура пресрелізу
- Тема – містить в собі новину (інформаційний привід). Тема – повинна містити важливу і інформацію і бути “чіпляючою”. Дотримуйтеся інформаційного стилю, уникайте слів – “чудовий”, “прекрасний” і інших прикметників і займенників. Важливі цифри – винести в заголовок – оборот компанії за рік, сума залучених інвестицій.
- Лід – це основа всього пресрелізу, завдання ліда відповісти на питання: Коли? Де? Що сталося?. Мета ліда – коротко в 2-3 пропозиції, привернути увагу аудиторії.
- Тіло пресрелізу – продовження ліда, що розкриває деталі інфоприводу. Тут доречно вказувати факти, цифри, статистику, цитати експертів
Таким чином, пресрелізи дозволяють донести потрібну інформацію вашій аудиторії і журналістам, компанії і особистого бренду управляти своєю репутацією, а також пресреліз – це спосіб бути присутнім в інформаційному полі.
Автор: Ангел Ганна Contenthub.pro