Свій перший аккаунт в Пінтерест я створила більше 5 років тому, і вела я його з певними перервами. Більш серйозно я придивилася до цієї платформи 2 роки тому, коли завдяки Пінтерест я за місяць збільшила трафік на молодий англомовний сайт майже в 4 рази. На даний момент я відповідаю за кілька акаунтів, які ведуться на різних мовах і в різних нішах.
Компаніям, у яких ще немає аккаунта на цій платформі, я б радила завести його, тому що Пінтерест дає додатковий трафік на сайт незалежно від галузі. При грамотній SEO-оптимізації профілю і пінів контент буде показуватися в топ видачі Гугл, таким чином ви можете зайняти кілька місць в топ 10 результатів пошуку.
Для того щоб бути успішним в цьому каналі, я б рекомендувала наступні кроки:
Крок 1
Потрібно підготуватися до правильного ведення каналу. Пінтерест – це гібрид соцмережі (передплатники і стрічка новин) і пошукача картинок, де велику (якщо не першорядну) роль відіграє SEO. Якщо пропустити якийсь елемент, найімовірніше, не отримаєте хорошої віддачі і витратите ресурси даремно.
Крок 2
Слід ретельно вивчити, в чому полягає суть SEO Пінтерест. Робота з ключовими словами є основою. Ви повинні вміти грамотно створити опис профілю, включаючи головні ключові слова. Потім необхідно перейти до створення дощок, назва яких теж має включати ключові слова.
Саме тут багато хто роблять помилку, створюючи невелику кількість дощок або не враховуючи SEO. Дошку потрібно створити тоді, коли є можливість постійно доповнювати її контентом. Чим «важче» дошка (тобто чим більше в ній пінів), тим більше шанси, що Пінтерест буде її високо ранжувати.
Наприклад, ви є дизайнером інтер’єру. У вашому випадку слід перевірити потенціал ключових слів:
- з урахуванням кімнати: дитяча, спальня, кухня і т.і.;
- з урахуванням площі: невелика квартира, 3-кімнатна, заміський будинок;
- з урахуванням стилю: класичний, арт-деко, скандинавський і т.і.;
- з урахуванням кольорів: білий, чорний, світлі тони;
- з урахуванням тенденцій: наприклад, тенденції 2021 роки;
- з урахуванням клімату: наприклад, у моря, в лісі;
- створити дошки з контентом, який вас надихає;
- можливо, з назвами відомих брендів або персон;
- так звані mood boards.
В остаточному результаті аккаунт може включати наступні дошки:
- брендовий (наприклад, ваш блог і продукти);
- стиль класичний;
- стиль скандинавський;
- світлі тони;
- темні тони;
- квартири до 100 кв. м;
- квартири понад 100 кв. м.
Припустимо, ви завершили проєкт для невеликої квартири в світлих тонах в класичному стилі і написали про це в блозі. Вам потрібно підготувати кілька пінів, наприклад, для ключового слова «класичний інтер’єр». Такий пін ви розміщуєте на дошках «класичний стиль», «світлі тони» і «квартири до 100 кв. м.», дотримуючись інтервалу мінімум двох днів. Таким чином, вашу статтю знайдуть відразу ж 3 потенційних клієнти: той, хто шукає натхнення для класичних інтер’єрів, той, хто хоче більше знати про дизайн невеликої квартири, і той, хто цікавиться дизайном в світлих тонах. Якщо не пропрацюєте ключові слова і створення дощок, профіль залишиться непоміченим. Матеріалу про SEO Пінтерест в Інтернеті дуже багато, тому присвятіть час і доповніть свої знання.
Крок 3
Якщо ви вже створили дошки, то цей же принцип SEO потрібно застосувати і до створення кожного піну. Причому Пінтерест – це перш за все естетика і візуальність. Користувач в середньому переглядає 60 пінів і зупиняється на найпривабливіших. Також подивіться, які види пінів займають топ у вашій ніші – тільки з текстом, картинка з текстом, шаблони або колажі? Сьогодні існує багато безкоштовних графічних програм, наприклад, canva, де вам не потрібно бути графічним дизайнером, щоб створити гарні піни. Слід опрацювати всі можливі ключові слова: наприклад, котячий корм, корми для кішок, корм для кішки. Проаналізуйте, наскільки однаковим або різним є топ по вашим ключовим запитам. Якщо піни різні (а, найімовірніше, так і буде), тоді потрібно створити окремі піни для кожного ключового слова.
Крок 4
Послідовність і терпіння. Розкрутка аккаунта займає від кількох тижнів до кількох місяців. Я думаю, ви не раз бачили статті про те, як можна розкрутити профіль за тиждень. По-перше, найімовірніше, це спам-техніка, по-друге, спам фільтри ще краще працюють в Пінтерест. Той факт, що хтось розкрутив профіль таким чином навіть 6 місяців тому, зовсім не означає, що це спрацює сьогодні.
Більш того, спам-фільтри Пінтереста не досконалі, і під ці фільтри може потрапити будь-який профіль. А відновити профіль дуже важко або навіть неможливо. Потрібно кілька разів писати в техпідтримку і доводити, що це помилка Пінтерест, а іноді створювати профіль з нуля.
Другий важливий нюанс – регулярність. Однією з основних помилок, які допускають бренди, є нерегулярне розміщення пінів. З’явився контент – завантажили 50 пінів і забули. У Пінтерест потрібно регулярно ррозміщувати піни. Краще додати два або навіть один пін, але щодня і протягом місяця, ніж завантажити 15 пінів протягом тижня. Що робити, якщо не вистачає пінів? Просто розподіліть їх, наприклад, так: понеділок – середа – п’ятниця по одному піну. Алгоритм Пінтересту зрозуміє цю регулярність, але важливо, щоб вона була.
Крок 5
Будьте готові до змін алгоритму і помилок самого Пінтерест. Платформа змінюється, впроваджуючи нові алгоритми. І потрібно бути готовим до того, що стратегія, яка відмінно працювала, може вже не приносити бажані результати. Читайте статті експертів, дізнавайтеся їх думки і тестуйте нові рішення. І, як уже раніше згадувалося, на жаль, Пінтерест часто помиляється і може заблокувати аккаунт. В цьому випадку вам необхідно зв’язатися з техпідтримкою (іноді потрібно писати кілька разів) і з’ясувати, в чому полягає проблема. У деяких випадках просто потрібно буде створити новий обліковий запис. Бани трапляються навіть з досвідченими експертами, тому поставтеся до цього спокійно.
У даній статті ми обговорили основні правила, на які варто звернути увагу, якщо ви хочете вести рахунок у Пінтерест. Ця платформа вимагає і часу, і інших витрат, а також характеризується індивідуальними алгоритмами. Якщо Ви не підготувалися заздалегідь або у Вас немає бажання вивчити Пінтерест, просто не починайте роботу з профілем, а направте зусилля на інші канали, які принесуть бажані результати.
Читайте також: Чи варто використовувати хештеги Pinterest?