«Наша Ряба» – бренд, про який знає, мабуть, кожен українець. Улюблена курочка, сімейні традиції, реклами, які багато хто пам’ятає з дитинства. Цього року «Наша Ряба» приготувала для споживачів справжній сюрприз – на ринку м’ясо-ковбасних виробів з’явились ковбаси вищого ґатунку зі 100% власної курочки.
Окрім самої новинки, ефектною вийшла й остання рекламна кампанія бренду. І хоча для багатьох «Наша Ряба» асоціюється з чимось традиційним, звичним, команда бренду відстежує тренди і завжди йде туди, де його споживачі. І не боїться експериментувати, застосовуючи сміливі креативні ходи.
Кому як не нам відповідати на питання «що було перше»: курка чи яйце?,
– звертається з реклами до глядачів веселий півник-стендапер, який презентує нову ковбасну лінійку бренду. Рекламний ролик анімований, іронічний, а голос півника здається дуже знайомим…
Оскільки озвучив головного героя популярний комік Влад Куран («Ветерани космічних військ»). Команда бренду «Наша Ряба» навіть не проводила кастингу – адже Куран був першим, хто спав на думку як голос героя, коли півник-стендапер був промальований. Герой навіть отримав від творців прізвисько «Куркан», такий же розумний, щирий, іронічний та любить поїсти.
Найбільш прикольно мені було стати голосом тваринки, бо я завжди хотів озвучити мультфільм. А тут — курочка. Мені дуже сподобалось!,
— поділився враженнями Влад одразу після запису.

Влад Куран
Сам формат — півник-стендапер, який із гумором розповідає історію бренду — вимагає особливого голосу: впізнаваного, але при цьому теплого й доброзичливого. Це той випадок, коли озвучка стала не фоном, а повноцінною частиною історії, що тримає увагу.
Тож нова рекламна робота – дещо незвичний для бренду формат. Утім, логічний – новинка, яка відповідає запиту сучасного споживача, говорить із ним однією мовою, використовуючи зрозумілий трендовий культурний код.
Він є елементом масштабної рекламної кампанії, яка звучить всюди: з екранів телевізорів, у диджитал-каналах та у несподіваних колабораціях з інфлуенсерами. Адже бренд дбає, щоб про новинку дізнався і спробував кожен, хто цінує якісний український продукт – від тих, хто пам’ятає перші реклами «Нашої Ряби», до зумерів, які прагнуть, щоб їх дивували. І враховуючи відгук споживачів, йому це вдається.

«Наша Ряба»
Нові смаки від «Наша Ряба» вже у продажу
Сосиски та ковбаси з оновленої лінійки «Наша Ряба» вже можна знайти на полицях магазинів по всій країні. І назавжди забути про питання: «що було першим?». Головне — як це смакує!









































































