NetHunt CRM додала пряму інтеграцію з усіма популярними в Україні месенджерами.
Ця інтеграція доповнює перелік вже доступних у системі каналів комунікацій — електронна пошта, дзвінки, чати та веб-форми на сайті, — перетворюючи NetHunt CRM на по-справжньому омніканальне рішення для бізнесів.
Відтепер NetHunt CRM підтримує повний набір месенджерів — для користувачів системи стають доступними інтеграції з…
- Telegram
- Viber
Інтеграція NetHunt CRM із Facebook Messenger вже була доступна у продукті раніше.
“Сучасний український споживач очікує від бізнесу моментального та високоякісного сервісу саме там, де зручно йому — у месенджері. Для того, щоб відповідати цим вимогам, бізнесам потрібен централізований хаб комунікацій із лідами та клієнтами. Завдяки інтеграції із месенджерами, NetHunt CRM стає цим хабом. Дана інтеграція дозволяє бізнесам розуміти вплив кожного каналу комунікацій на процеси та результати продажу. Компанії можуть не лише надавати своїм клієнтам першокласний споживацький досвід, але й визначати найбільш ефективні канали залучення клієнтів. Наступний виток у розвитку цієї інтеграції — можливість автоматизувати комунікацію в месенджерах”, – коментує оновлення CEO NetHunt CRM Андрій Петрик.
Інтеграція CRM-системи із месенджерами значно спрощує процес комунікації між бізнесом та клієнтами: для того, щоб відповісти на вхідне повідомлення з будь-якого каналу, менеджеру з продажу або підтримки клієнтів не доведеться залишати інтерфейс NetHunt CRM — усі переписки будуть доступними в єдиному вікні.
Дана інтеграція також усуває необхідність ручного введення даних при створенні карток клієнта у базі даних та нотування розмов для бізнесів, що ведуть продажі в месенджерах.
Окрім того, пряма інтеграція NetHunt CRM з популярними месенджерами дозволяє економити кошти на впровадженні та використанні сторонніх сервісів для під’єднання CRM-системи до чатів.
Серед основного функціоналу інтеграцій:
- Можливість створювати контакти, картки потенційних клієнтів або угод з чатів за лічені секунди.
- Автоматичне збереження переписки у месенджерах у відповідних картках клієнтів чи угод.
- Можливість надсилати будь-які типи повідомлень (текстові та голосові повідомлення, зображення, відео) в месенджерах прямо з інтерфейсу NetHunt CRM.
- Командний доступ до всіх розмов для кращого розуміння контексту кожної угоди.
У подальших планах компанії щодо розвитку інтеграцій з месенджерами — можливість додавати відправку повідомлень у месенджери до автоматизацій.