Якість комунікацій, які ви вибудовуєте із потенційними клієнтами, партнерами, медіа та інвесторами, значною мірою визначає фінансовий успіх вашого бізнесу.
Саме тому, не жалкуючи коштів, компанії роками виділяли величезні бюджети на співпрацю із маркетинговими/рекламними агентствами, що беруть процес написання таких листів та повідомлень на себе.
На жаль, економічна криза змушує підприємства переглянути свої витрати та значно скоротити їх. Втім, відмова від платних послуг не завжди означає зниження якості фінального продукту.
Українська IT-компанія Nethunt CRM представила на своєму сайті безкоштовну бібліотеку листів, скриптів та повідомлень для соціальних мереж, які покликані допомогти в роботі менеджерам з продажу, маркетологам та піар-спеціалістам. Відсьогодні шаблони для полегшення процесу комунікації та продажів переглянути може кожен бажаючий.
У бібліотеці зібрані шаблони для різних цілей — холодні та теплі листи для продажу вашого продукту чи сервісу, пропозиції співпраці, лист в медіа для публікації, листи після зустрічей тощо.
За словами Директорки з маркетингу NetHunt CRM Анни Позняк, таким чином компанія хоче допомогти іншим фахівцям у сфері продажу та маркетингу.
“В сьогоднішніх умовах багато компаній переформатовують бізнеси, виходять на нові ринки, залучають нові канали продажу тощо. По собі я знаю, наскільки важко буває підібрати влучні слова, щоб зацікавити потенційного клієнта чи партнера. Що говорити про стресові часи. Тому ми вирішити зібрати бібліотеку шаблонів, які добре працюють для нас чи наших колег. Ви можете копіювати листи цілком або надихатись прикладами та адаптувати листи під ваш бізнес та вашого отримувача. Адже немає одного шаблону листа, який би однаково ефективно працював для всіх.”, – коментує Анна Позняк.
Наразі на сайті представлено 65 темплейтів для електронної пошти, повідомлень у месенджерах і дзвінків. Їх авторами виступили як фахівці компанії, так і залучені спеціалісти – наприклад, IT-компанія MacPaw.
В бібліотеці представлені також шаблони для повідомлень у LinkedIn англійською, адже цю платформу використовують здебільшого для продажу на зарубіжні ринки. Кожен із них дозволяє моделювати структуру розмови сейлз-менеджерів або маркетологів, враховуючи особливості кожного виду комунікації.
Бібліотека шаблонів буде постійно поповнюватись, а якщо у вас є ефективний шаблон листа чи повідомлення, який має гарну конверсію відкриття та відповідей, – ви можете подати його на сайті, команда NetHunt CRM його перегляне та додасть до бібліотеки.