Nebo ideas agency створило унікальний дизайн для збірки поезії креативного партнера Олега Киселиці під назвою “Кімнатна температура”.
У дизайні книги Nebo вирішило обігравати назву – “Кімнатна температура”.
У корінці збірки з’явився капіляр термометра. Тепер, коли книга стоїть на полиці, вона приносить користь, а не просто збирає пил.
За рахунок ліній дизайнерам агентства вдалося створити простий і зрозумілий візуальний стиль, в кожній геометричній формі якого простежуються кути і стіни кімнати.
Біля нумерації сторінок з’явилися червона і синя смужки. Вони знову-таки відсилають читачів до термометру, де червона лінія рухається вгору, а синя – вниз.
За тиждень до презентації автор об’їхав київських поетів, серед яких були Коля Кулинич, Олег Теплих, Тата Кеплер, Саша Лавренчук, Соня Сотник та інші. Всі вони залишили дані своєї кімнатної температури в окремому примірнику книги і закликали аудиторію брати участь в конкурсі.
Презентація збірки відбулася на літературному Куражі. Там агентство розмістило незвичайний стенд у вигляді свого офісу, який був оформлений лініями в стилі книги.
Потрапити до стенду люди могли, слідуючи унікальної навігації, в якій обігрувалася гра “Гаряче / Холодно”.
Також збірка поезії з’явилася в книжковому Корнер The Naked Room. Про це кияни дізналися з постерів, розміщених містом напередодні.
Цікаво, що в поезії на плакатах мова йде про місця, неподалік яких вони поклеєні. Так, біля баскетбольного майданчика, що недавно відкрився, від Puma розмістили вірш про баскетбол, а навпроти бібліотеки імені Вернадського – “Бібліотеки – гімн самотності”.
Постери також з’явилися в циферблаті, Squat 17b yard cafe, Orang + utan, біля Closer, навпаки The Naked Room і вздовж вулиці Рейтарська.
Дизайн проекту проявився в різних каналах, починаючи з соцмереж і закінчуючи зовнішньою рекламою. Таким чином, за допомогою “Кімнатної температури” Nebo ideas agency вдалося розширити горизонти для поезії.