Третій місяць в країні триває війна й бізнесу доводиться підлаштовуватися під нові реалії. Так робить і бренд сублімованих фруктів та ягід Panfruit — починає розробку сублімованих страв. В основі складного формулювання “сублімація” — процеси зневоднення та вакуумного замороження продуктів, так страви зберігають смак та максимум поживних речовин. Трохи гарячої води, 10 хвилин очікування — повноцінна страва готова.
На початку року Panfruit став учасником програми підтримки малого бізнесу від Дія.Бізнес, KSE та UKAID. Разом з маркетинговою агенцією Nebo ideas agency амбіційний бренд винайшов і нову художню течію. Все вирішила дегустація продукції на стратегічній сесії. Після перших шматочків сублімованих фруктів команда креативників зрозуміла, що це не просто перекус, це — витончений витвір. Так народився слоган “мистецтво здорового перекусу”, який поєднався з ДНК бренду.
Закріпити креативну платформу Nebo вирішили творчим проєктом. Через фотографії відтворили відомі натюрморти, в яких замінили оригінальні фрукти та ягоди сублімованими. Фотопроєкт став справжнім проявом хвилі постмодерну: коли класичне мистецтво переосмислюють, додаючи до нього нові техніки.
Процес “сублімація”, такий незнайомий та незрозумілий для багатьох, розкрився за допомогою кропіткої роботи фотографа.
Сублімація створює не чергову версію оригінального продукту (як, наприклад, сушка), — вона робить його самодостатнім і додає яскраву родзинку у вигляді хрускоту. Так і з картинами — творці проєкту не копіюють натюрморти, а створюють нове мистецтво.
Головні герої цієї історії зі світу живопису — ван Гог з його видатними “Грушами”, великий Сезанн і його “Натюрморт з глечиком і драпуванням” та робота “Кошик з полуницею”, що вийшла з-під пензля Жана-Батиста Шардена.
З полотен фарби сублімованого мистецтва перенеслися і в реальне життя. Шефи деяких закладів Києва вже почали створювати свої шедеври за допомогою Panfruit.
Такий підхід більше розповідає про процес сублімації, а проєкт демонструє, що після обробки фрукти зберігають у собі всі властивості та лише візуально змінюють вигляд — набувають шорсткості, стаючи за фактурою схожими на намальовані. При цьому сублімація повністю перевертає сприйняття продукту: робить його цікавішим, сміливішим, а текстури — яскравішими.