Цього літа найбажаніший співак покоління Віталій Козловський пересів на трактор, щоб доставити Гостям супермаркетів «Сільпо» найсмачніший врожай, що поспів у мережі.
Кампанію «Сільпо поспіло» мережа супермаркетів запустила разом із креативною агенцією Banda. В межах цієї кампанії також вийшло відео з відомим синоптиком Миколою Луценком, який показує, що поспіло у «Сільпо» на грядці.
Літо у «Сільпо» — це сезон, коли кожні два тижні «дозрівають» знижки на товари-хедлайнери — гриль-набори, морозиво, снеки, десерти, напої тощо. Це простий і зручний спосіб зібрати або замовити з доставкою до дверей все для відпочинку на природі чи спонтанної літньої вечірки вдома.
Протягом літа на смачні страви на природі надихатимуть і відомі шефи. Вони розроблятимуть рецепти для літніх пікніків. Серед них — Марко Черветті та інші гастроексперти. Рецепти будуть виходити у форматі Reels на Instagram-сторінці «Сільпо».

Віталій Козловський
Крім того, з 1 липня в п’ятьох супермаркетах «Сільпо» Гості можуть зробити літню фотосесію в дачному стилі: з тачкою біля дерева, на якому «поспіли» продукти, або ж приміряти на себе роль гусениці.
Фотозони можна знайти в «Сільпо» за адресами:
- Київ, Дніпровська набережна, 12;
- Львів, Кульпарківська, 226;
- Київ, Кільцева дорога, 1;
- Харків, Сковороди, 2А;
- Одеса, Палія 125 Б.
Кампанія триватиме з 1 липня до 3 вересня у всіх супермаркетах «Сільпо», застосунку та на сайті silpo.ua.