Бренд «Молокія» потішив українців новинкою під ялинку — і отримав понад 6,5 млн охоплення та 42 млн показів компанії. Як вдалося досягти таких результатів?
З 24 лютого, крім викликів повномасштабної війни, почали звучати запитання: «Чи варто робити манікюр?», «Чи можна відзначати свята?», «Чи маю я право тішити себе?». Так само вони постали й перед брендами: «Чи варто нам запускати новий продукт?», «Чи запускати комунікацію? А яка буде доречною?», і ще мільйон сумнівів та переживань. Але саме коли ми продовжуємо говорити, жити, працювати й створювати новинки, ми підтримуємо Україну й тих, хто поруч.
Частинка свята, яка освітлює життя навіть у найтемніші години. Так і з’явилася новинка від «Молокії» — білий йогурт з фруктами. Це справжній доказ того, що попри виклики та випробування «Молокія», як й українці, не зупиняється та пам’ятає про своїх споживачів.
Комунікація вийшла абсолютно спонтанною (але спланованою!). Нові йогурти з’явилися на полицях напередодні різдвяно-новорічних свят, що дуже незвично. Це як з прем’єрами фільмів у кінотеатрах: у всіх є очікування, стандартні періоди запусків. Але тут збіглося бажання потішити споживачів і додати в лінійку йогурти, яких не було раніше.
У бренду вже є двошаровий йогурт, питні смузі та йогурти, солодкі йогурти з фруктами, а от білого йогурту зі шматочками фруктів ще не було. Тож до свят виникла ідея такого мінідесерту. Команда вирішила не зупиняти й не відкладати процес на 2023-й, щоб новинка стала приємним і смачним завершенням старого року, який приніс так багато турбулентності.
У лінійці зараз є чотири смаки: полуниця, вишня + черешня, ківі + яблуко та яблуко + кориця. І саме останній став передноворічною зіркою. Смакує, наче яблучний пиріг з корицею, тому одразу асоціюється з Різдвом та домашнім затишком. Загалом, зараз команда робить акцент на знайомі смаки, а найекзотичнішим фруктом у наборі є ківі. Все тому, що незвичні маракуя або чіа нерідко відштовхують і купують їх часто, щоб спробувати й повернутися до чогось знайомого та рідного. Саме це, рідне та знайоме, і є у чотирьох смаках білого йогурту з фруктами.
Щоб передати цю простоту, лінійку вирішили просувати в соцмережах — каналах, де можна напряму поспілкуватися з аудиторією і дізнатися чесний відгук. Тож до комунікації залучили 43 блогерів, причому 40 з них — по любові. Клуб амбасадорів «Молокія» не закритий, у команді завжди шукають друзів зі спільними інтересами.
«Ми не обираємо людей за кількістю підписників в інстаграмі чи інших соцмережах. Ми цінуємо відданість і любов людей до нас і з цим самим приходимо до них. Ми справді відкриті, і до нас доволі часто стукаються люди з агенцій, амбасадори та їхні менеджери з пропозиціями дружити та працювати разом», — каже керівниця комітету стратегічного розвитку Юлія Демчик.
У цій кампанії бренд відкрив для себе новий канал — тікток. Блогери публікують відео, де вони дегустують йогурт та розповідають, який він на смак. Кожне відео живе, не вилизане фільтрами та брифом. Хтось знімав в себе на кухні чи просто з ліжка, як хоче та відчуває. Щоб глядач бачив себе у кожному ролику, а не думав про те, скільки часу блогер витратив на створення продуманого сценарію відео. У мініроликах також показали, як народилася ідея йогурту, його натуральний і простий склад.
Відео:
@mykola.mugal♬ оригінальний звук – mykola.mugal
Кожен амбасадор отримав пакунок з чотирма смаками йогурту, листівкою з листом та гірляндою на батарейках. Адже неважливо, є вдома світло чи немає, якщо ти сам випромінюєш це світло. Також гірлянду можна використовувати пізніше, вона дійсно корисна, а не просто частина преспаку. Відправити посилку вдається не всюди: у «Молокії» є друзі-амбасадори по всій країні, але багато хто виїхав за кордон. Та навіть за таких обставин вдалося знайти вихід: рідні, які лишилися в Україні, забрали пакунки, зняли щирі відео й поділилися з брендом.
Відео:
@miaso.man По бороді тече, значить дуже смачно #молокія #мясомен #гастроблогер #тіктокукраїнськоюмовою #новорічнийнастрій #пробуюїжу #смаколикоїдний #йогуртимолокія #молокіямолоко #українськевиробництво #купуйукраїнське #українськібренди #смакуєморазом #смакуєпоукраїнські ♬ Christmas standard song – 3KTrack
Новий рік — це завжди святкування за столом з найближчими людьми. Це про сміх, радість та віру в краще майбутнє. Це про нас, про українців.