METRO Україна запускає Шуршдні — мегазнижковий період, коли покупки стають справжньою подією. Рекламну кампанію розробила креативна агенція I AM IDEA, а продакшеном займалась команда NO STARS. У головній ролі — гурт Latexfauna, який озвучив дух Шуршднів у своєму фірмовому стилі.

I AM IDEA та METRO Україна разом з Latexfauna запустили креативну кампанію Шуршднів
«Ще у 2023 році ми вигадали Шуршдні в МETRO. Це не просто знижковий тиждень, а цілий закупівельний окейжн, де головна фішка — сам процес покупок, коли пакет наповнюється товарами і відчуття вигоди ніби шуршить у руках. Результати показали, що цей підхід працює: за перший запуск Шуршднів ми залучили значну кількість нових клієнтів, а частота візитів постійних покупців зросла. В середньому продажі в цей період зросли на 7%, а на піку — на 13%. Цього року, розвиваючи платформу ОПТОКУЛЬТУРА, ми пішли через платформу культурних феноменів, одним з яких є музика. Чому Латексфауна? Чесно? Бо вони топові! Так само як і знижки в МETRO», — додає Ігор Фінашкін, креативний директор агенції I AM IDEA.
«Бізнес METRO дуже специфічний, ми неформатні — ведемо оптову торгівлю і пропонуємо клієнтам самостійно управляти своєю вигодою. Зазвичай, ми не кажемо — ось тобі ціна, вона діє 3 дні. В нас вигода щодня представлена на оптових цінниках, що доступні кожному клієнту. Тому Шуршдні — це особливий період, коли ми виходимо за межі звичної пропозиції і робимо безліч глибоких знижок в обмежений час. Прокомунікувати хотілось так само нестандартно, сміливо і з любов’ю до того, що ми робимо. І нам це вдалось, на мою думку. Приємним бонусом є і те, що кожен такий проєкт приносить неймовірне задоволення як від процесу, так і від результату», — додає бренд-менеджер METRO Україна Павло Кожухар.
В новій компанії для METRO перед командою агенції стояло завдання не просто продовжити історію Шуршднів, а передати їхню звабливість — цей особливий момент, коли знижки стають не просто вигідною покупкою, а справжнім ритуалом із власною естетикою.
«Ми одразу розуміли, що традиційна стилістика рекламного ролику тут не спрацює. Тому разом з командою вирішили створити музичний кліп, де шуршання пакетів METRO звучало б так само звабливо як саундтреки Latexfauna. Рішення ж режисера Інді Хайта знімати на плівку стало ідеальним доповненням нашого креативу. Це не тільки підкреслило ретро-вайб, який властивий гурту та його музиці, але й додало зображенню виразності та тактильності, створюючи ефект живої присутності, ніби ти не просто дивишся ролик, а разом з його героями стаєш частиною історії Шуршднів», — додає Пилип Білянський, креативний лід агенції I AM IDEA.
Місцем зйомок кампанії «шуршотного» тижня стала локація, де, власне, ці знижки народжуються, а саме — реальні торгівельні ряди METRO. Таке рішення сподобалося й гурту Latexfauna, адже ще на етапі обговорення вони побачили в цьому просторі ідеальну локацію для кліпу: великі ряди з товарами створювали саме той ефект лабіринту, що приховує в собі фантастичний світ знижок.