У всьому світі на рекламу в інтернеті виділяється величезна кількість грошей, деякі компанії спеціалізуються виключно на ній. Таких компаній повно і в Україні, але їх послугами користуються не завжди, особливо це стосується “старих” компаній, які не вважають за потрібне використовувати рекламу в інтернеті. Але з часом все змінюється. Інтернет асоціація України провела дослідження ринку реклами і повідомила, що в першому півріччі цього року ринок медійної інтернет-реклами в Україні склав 827 млн грн, що на 42% більше, ніж показники того ж періоду 2016 року. Логічно, що частка прямих продажів складає 56%.
Сегменти медійної реклами поділили між собою так: банерна реклама – 39,6%; in-stream video (реклама в відеоплеєрі pre-roll, mid-roll, post-roll, pause-roll, overlay-реклама, picture-in-pause) – 40,6%; in-page video (content-roll) – 4,7%. Решта видів реклами, на зразок спливаючих вікон, catfish і screenglide, синхронних банерів, Фронтлайн, повноекранна реклама, звукова реклама в цифровому аудіопотоці) – це 5,7%, а спонсорство – 9,4%.
Реклама, яка орієнтована на користувачів мобільних пристроїв: банерна реклама – 18,1%, in-stream video – 7,6%; in-page video (content-roll) – 0,05%; нестандартні рішення – 5,3%, спонсорство – 3,6%. Programmatic на ринку медійної інтернет-реклами оцінили так: закупівлі агентств через programmatic склали 14%, у майданчиках продажу через programmatic – 45%.
Частина соц. медіа і месенджерів близько 18,6%. А також ми випустили окрему статтю про те, які ж соціальні мережі популярні в Україні і світі.