Маркетологи люблять абревіатури, і мобільні маркетологи не є винятком. Ви, мабуть, завжди думали, що ж воно таке це ARPU, CTI, PCR, CPI? Не переймайтесь, розбиратись в цьому будемо разом із спеціалістами AppsFlyer, платформи маркетингових вимірювань та клієнтського досвіду.
Спойлер — доведеться трошки згадати математику 🙂
Маркетинг мобільних застосунків, зрештою, керується даними, і найефективніший спосіб оцінити ефективність — це визначити, які показники є ключовими критеріями успіху.
Жоден показник не може повною мірою відобразити вплив ваших витрат на рекламу, тому ми перелічимо всі важливі метрики, щоб ви могли краще зрозуміти, як можна ефективно вимірювати залученість, утримання, конверсію, ефективність тощо.
Ми рекомендуємо уникати надмірного ускладнення і вимірювання KPI, не релевантних до вашого бізнесу. Спробуйте кілька варіантів, щоб знайти той, що найкраще підходить для вашого застосунку та потреб, а потім оптимізуйте ці метрики у процесі.
1. Рівень шахрайства під час встановлення застосунку
Відсоток виявлених і заблокованих шахрайських установок у співвідношенні до всього обсягу встановлень застосунку. Це обчислюється за формулою:
кількість шахрайських установок / загальна кількість NOI (неорганічних установок)
2. Середній дохід на користувача (ARPU)
Ця метрика містить покупки в програмі, покази оголошень, кліки на оголошення, підписки та платні завантаження. ARPU розраховується за формулою:
дохід за період часу / загальна кількість користувачів
3. Середній дохід на платного користувача (ARPPU)
Приблизний дохід, отриманий від одного користувача протягом певного періоду часу завдяки підпискам, покупкам всередині застосунку або завантаженню. ARPPU обчислюється за формулою:
загальний дохід / кількість користувачів, що платять
4. Середня сесія на користувача
Середній час, який користувачі витрачають на ваш застосунок за один сеанс використання. Це допомагає визначити співвідношення високо залучених користувачів до менш залучених. Метрика обчислюється за формулою:
загальна кількість сеансів / загальна кількість користувачів
5. Рентабельність витрат на рекламу (ROAS)
Метрика вимірює прибутковість рекламної кампанії і розраховується за формулою:
дохід від користувача / загальні витрати на маркетинг
6. Click to Install (CTI)
Метрика, яка показує відсоток користувачів, які натиснули оголошення та встановили ваш застосунок. CTI розраховується за:
кількість скачувань / кількість кліків
7. Вартість за встановлення (CPI)
Вимірює вартість, яку рекламодавець сплачує паблішеру за встановлення застосунку. CPI розраховується за формулою:
витрати на рекламу / загальна кількість скачувань у рекламних кампаніях
8. Вартість за дію (CPA)
Вартість спонукання користувача виконати певну дію, включно з реєстрацією облікового запису, здійсненням покупки в програмі або налаштуванням сповіщень. CPA розраховується за формулою:
вартість / загальна кількість дій, що вимірюються
9. Актуальна вартість за тисячу показів (eCPM)
Дохід, отриманий за 1000 показів, який використовується паблішерами для оптимізації розміщення реклами, моніторингу кампаній монетизації та вимірювання загальної ефективності монетизації реклами. eCPM розраховується за формулою:
(загальний дохід від реклами / загальна кількість показів) * 1000
10. Пожиттєва вартість (LTV)
Сума доходу, отриманого від одного користувача за встановлення застосунку в період до визначеної дати. LTV розраховується на основі:
загального доходу, отриманого з моменту визначеної дати встановлення / загальна кількість користувачів, які встановили застосунок в цю дату
11. Платний коефіцієнт конверсії (PCR)
Обсяг конверсій від платної реклами, включно з PPC, медійною рекламою, рекламою в соціальних мережах і спонсорованими оглядами. PCR обчислюється на основі:
загальної кількості конверсій / загальної кількості взаємодій з оголошеннями, пов’язаних із конверсією
12. Вартість за натискання (PPC)
Метрика показує скільки коштує одне натискання на оголошення. PPC розраховується за формулою:
загальні витрати на рекламу / кількість натискань
13. Коефіцієнт утримання (RR)
Кількість користувачів, які повернулися за певний період часу. Це обчислюється за:
загальним числом активних користувачів протягом діапазону дат після встановлення / загальне число користувачів, які запустили ваш застосунок вперше протягом того самого діапазону дат
14. Частота повторюваних покупок (RPR)
Кількість користувачів, які зробили кілька покупок протягом більш ніж одного сеансу, що вказує на вищий LTV. RPR розраховується за формулою:
загальна кількість покупок від існуючих користувачів / загальна кількість покупок
15. Рентабельність досвіду (ROX)
Вимірює фінансовий вплив кампанії на клієнтський досвід. ROX розраховується за формулою:
користь (наприклад, дохід) / вартість досвіду (програмне забезпечення, послуги, робоча сила) x 100%
16. Відсоток конверсій ремаркетингу/Середній відсотокремаркетингу
Відсоток ремаркетингових конверсій порівняно з усіма маркетинговими конверсіями. Ремаркетинг є ключовим фактором для покращення утримання та LTV користувачів, і доведено, що він набагато дешевший, ніж залучення нових користувачів. Ця метрика обчислюється за формулою:
загальна кількість ремаркетингових конверсій / загальна кількість маркетингових конверсій
Вищеперераховані формули дозволять фахівцям з мобільного маркетингу дослідити перебіг кампаній, та оцінивши отримані показники, за необхідності скоригувати інструментарій.
Ефективним кампаніям обов’язково бути!
Читайте також:
- Топ-5 метрик маркетингу для мобільних додатків;
- Головні SEO-метрики в Google AdWords;
- Лідогенерація в девелопменті, гіпотези, лід-менеджмент і метрики.