До дня народження онлайн-маркету MAUDAU бренд розгорнув масштабну промокампанію з лелеками у головній ролі. Ключовий візуальний образ кампанії — лелеки, які приносять не немовлят, а «вау-посилки» з подарунками, знижками й сюрпризами від MAUDAU. Ця ідея покладена в основу серії комунікацій в онлайні та соціальних мережах.

MAUDAU відзначає день народження
Одним із каналів стало брендоване гніздо справжніх лелек — відомого на всю Україну «Грицька», трансляція з гнізда якого вже третій рік поспіль ведеться на YouTube із Національного природного парку «Пирятинський» (Полтавщина). Цього року у стрімі з’явився новий персонаж — лелека Грицик, який, імовірно, є наступником Грицька. Гніздо нині населяє його родина: дорослі птахи та цьогорічні пташенята, які вже підлітають до великого відльоту в теплі краї.
Ми вирішили розгорнути креатив із лелеками ширше і одним з елементів стала колаборація з трансляцією, яка давно надихає українців. У серпні — сезон, коли пташенята вже вчаться літати, тож не завжди перебувають у гнізді. Це ми й використали у віжуалі банеру: якщо нас немає в гнізді — значить, ми розносимо подарунки,
— коментують в маркетплейсі MAUDAU.
Кампанія приурочена до дня народження онлайн-маркету й триватиме два тижні. Протягом цього періоду MAUDAU обіцяє до -60 % знижок у каталозі товарів.
У трансляції з гнізда, що доступна на партнерському YouTube-каналі, можна й надалі спостерігати за життям птахів. Лелека — один із давніх символів України, а гніздо в селі Леляки стало справжнім медійним феноменом і об’єктом наукових досліджень студентів КНУ ім. Тараса Шевченка.









































































