Нещодавно Президент України Володимир Зеленський, відвідуючи Польщу, закликав місцевих підприємців не чекати перемоги України, а вже інвестувати у її розвиток.
Польський виробник Euroser Dairy Group вирішив не відтягувати з роздумами щодо такої пропозиції, тому не словом, а ділом підтримав українців. Невдовзі компанія запустить на український ринок новий бренд молочних продуктів. Поєднати європейські стандарти та українські цінності доручили київській агенції Nebo ideas, яка розпочала зі стратегічної частини.
Глибоке занурення у сирну культуру дозволило знайти цікаві факти та побачити нові тренди:
- гаудаманія заполонила полиці та серця: тепер сир не просто покращувач всіх смаків, а й інтернет-мем;
- масло с травами опиниться на кожному столі: нова інтерпретація смачної намазки з ТікТокʼу, яку легко приготувати вдома, хоча віримо, що незабаром це дійде і до виробників;
@thomas_straker Herb and caper butter – All things butter #ForYourPage #FYP #Butter #FoodTok #ButterTok #TikTokKitchen ♬ Turn Up The Sunshine – From ‘Minions: The Rise of Gru’ Soundtrack – Diana Ross & Tame Impala
- українці готові підтримувати власного виробника, але у складні часи звертають увагу й на ціну.
- польські продукти експансують в Україну: на ринку країни вже є біля десяти польських молочних брендів і, з огляду на тісну взаємодію двох країн, ця тенденція може зростати;
Створювати “черговий польський бренд” креативникам не хотілося, тому почали зі спілкування з потенційною аудиторією. Агенція Nebo власними силами провела дослідження та зробила інтерв’ю з 78 респондентами.
Виявилося, що аудиторії дуже набридли банальні асоціації молоко = корова. Вони прагнуть яскравих рішень. Але за останні 10 років на українському ринку не з’являлося нових гравців, які можуть становити конкуренцію популярним маркам та увійти до топ-5 продовольчої корзини.
Потреби та вимоги цільової аудиторії дозволили усвідомити просту істину, озвучену колись Станіславом Лемом: людині потрібна людина. Так народилося позиціювання “польсько-українське поєднання”, адже це не лише польський бренд. Він створений поляками саме для українців та спільно з українцями. Двома народами з різною культурою, але схожими цінностями. Саме це створює ідеальний дует взаємопідтримки. Новий бренд зможе показувати своє сприяння у всьому: поєднувати рецепти та досвід шеф-кухарів двох країн, міксувати традиції, створюючи щось нове та цікаве, чи навіть спонсорувати спільні польсько-українські події. Креативну концепцію легко використовувати і для ситуативного маркетингу. Наприклад, бренд може креативно продемонструвати свою підтримку широкому спектру подій, від спортивних подій до Міжнародного дня сиру, рекламуючи смачну кампанію.
Скомбінували креативники Nebo й мови в назві нового бренду – Razem смачно. Польське “razem” зрозуміле навіть наймолодшим українцям, а у поєднанні з українським словом, характеризує одну з найдивовижніших рис наших народів – гостинність. Адже разом і веселіше, і надійніше, і цікавіше, і смачніше.
До речі, про смачне. Оцінивши любов українців до кулінарних шоу та готування, бренд вирішив завойовувати кулінарну нішу. Тому любителі почаклувати на кухні невдовзі зможуть отримати не лише якісний продукт, а й нові варіації рецептів. Магію допоможуть створювати секретні інгредієнти, які вмить перетворять українську страву на польську й навпаки. Що це за інгредієнти – дізнаєтесь згодом.
Для створення фірмового стилю Nebo ideas agency шукала натхнення у українській витинанці, яка за малюнком була зрозуміла та дотична й польській культурі. Пакування було однорідним, але поділеним на дві частини: польську та українську завдяки різниці малюнків.
Новий бренд вже незабаром займе своє місце на українських поличках, а згодом і польські громадяни зможуть скуштувати сирно-молочні смаколики та більше дізнатись про Україну.