Рекламна агенція Postmen співпрацювали з регіональними бюро ООН Жінки та ООН у Європі та Центральній Азії з метою розробки регіональної кампанії проти гендерних стереотипів щодо розподілу домашніх обов’язків та догляду за дітьми під назвою “Look Beyond”. Кампанія була розроблена в рамках програми «ЄС 4 –– Гендерна рівність: Разом проти гендерних стереотипів та гендерного насильства», що фінансується Європейським Союзом та спільно реалізується UN Women та UNFPA та націлена на 6 країн: Вірменія, Азербайджан, Білорусь та Молдова.
Проблема
Пандемія COVID-19 та карантинні заходи, які вводилися різними урядами для її стримування, різко збільшили тягар домашніх справ на сім’ї. Через поширені гендерні стереотипи щодо ролі жінок та чоловіків у сім’ї цей тягар особливо торкнувся жінок.
У цьому контексті, UN Women та UNFPA вирішили розробити кампанію, яка кидає виклик незбалансованому розподілу домашніх обов’язків, і звернулися до Postmen, щоб разом її реалізувати.
Ідея
Postmen відштовхувався від того, що люди схильні не просто послуговуватися старими моделями сімейного побуту, а й проєктувати стереотипи на незнайомців. Але таке бачення вузьке й обмежене, бо помилково передбачає лише один «правильний» варіант. Варто лише відступити на крок, щоб побачити більше, і стане очевидно — домашні справи не варто ділити за гендером. Незалежно від того йдеться про жінку чи чоловіка, маму чи тата.
Звідси й з’явився слоган «Дивись ширше!» /«Look beyond!», який ліг в основу ідеї.
«Ми хотіли, щоб ідея та концепт кампанії були простими та однаково зрозумілими для 6-ти країн. І це стало для нас цікавим викликом — знайти унікальні спільні риси в розподілі гендерних ролей, аналізуючи різні суспільні уявлення», — розповіли в агенції.
Реалізація
Postmen Production створили 3 ролики, в яких вони зобразили популярні стереотипні сюжети, але з неочікуваного для глядачів боку. Чоловік, який, на перший погляд грає на гітарі, як виявляється миє підлогу, жінка, яка, мабуть, зачісує волосся перед дзеркалом, насправді вішає його на стіну, а механік, який очевидно, працює у своїй майстерні, насправді люблячий батько, що малює з донькою.
Крім трьох відеороликів, у Postmen також розробили дизайн зовнішньої реклами зі слоганом «Дивись ширше» /«Look beyond» і теглайном «Домашні справи не мають статі»/ «Chores Have No Gender».
Зовнішня реклама
Також агенція забезпечує медійну підтримку кампанії на 6 країн та розробила для Instagram фанову маску. Вона рандомно видає користувачу домашній обов’язок. Все швидко, легко і ніяких сварок, хто буде прибирати.
ІНСТА МАСКА
Спробувати маску можна за посиланням.