Київський Міжнародний Фестиваль Реклами анонсував команди журі 2024 року, а це більше 50 фахівців з 20 країн Європи, Азії та Америки. Головами журі стали сім провідних професіоналів з Великобританії, Німеччини, Франції, Південної Кореї, Фінляндії, Польщі та України.
У конкурсній програмі 2024 року працюватиме 6 команд міжнародного журі та 1 команда клієнтського журі сформована з рекламодавців. Члени журі КМФР є провідними експертами світової рекламної індустрії у різноманітних дисциплінах та є однією з головних цінностей фестивалю.
Оголошені Голови журі КМФР 2024:
- Vince McSweeney, Chief Creative Officer, McCann Central, Великобританія;
- Mariana Peluffo, Global Creative Director, Publicis One Touch, Німеччина;
- Jean Benaim, Head Of Strategy and Media Creativity, Havas Media Network, Франція;
- Bae Geumbyul, Executive Creative Director, INNOCEAN, Південна Корея;
- Juha-Matti Nieminen, Executive Producer, CEO, Directors Guild Helsinki, Фінляндія;
- Pablo Dominguez Agregan, Group Creative Director, 180heartbeats + JUNG v. MATT, Польща;
- Olena Plakhova, Chief Reputation and Marketing Officer, NOVA, group of companies (Nova Post), Україна.
Суддівство розпочнеться 6 травня. За підсумками роботи журі будуть визначені фіналісти, призери (золото, срібло, бронза) та найкраща робота в кожному конкурсі – Best of Contest. Також будуть вручені нагороди GRAND PRIX найкращим роботам в рамках 4 основних блоків фестивалю (Creative Communications, Craft/Technology, Social Goals Contests, Client`s View). Імена переможців будуть оголошені на церемонії нагородження 31 травня.
Подача робіт триває на сайті creative-stories.com.ua до 26 квітня.
КМФР проходить в рамках Ukrainian Creative Stories (UCS) 2024, що відбудеться в Києві 30-31 травня. Генеральний партнер UCS 2024 — Нова Пошта, яка доставляє перемоги.
Реєстрація на UCS 2024 вже відкрита. Захід включає церемонії нагородження КМФР та національних конкурсів ADC*UA Awards та Ukrainian Design: The Very Best Of, а також семінарську програму за участю провідних фахівців рекламно-комунікаційного ринку України. Участь є безплатною за попередньою реєстрацією до 12 травня. Для участі необхідно заповнити гугл-форму за посиланням. Починаючи з 13 травня реєстрація у UCS 2024 стане платною.
Не пропустіть можливість представити свої роботи на Київському Міжнародному Фестивалі Реклами 2024!