Weibo є аналогом Twitter на китайському ринку соціальних мереж. Після того, як Twitter опублікував звіт за 2016 рік, виявилося, що ось уже 10 кварталів поспіль темпи зростання прибутку мікроблога зменшуються. В цілому, за рік доходи сайту зросли лише на 0,9%.
Weibo розвивається і росте на ще розвиваючомусь ринку. Його капіталізація оцінюється в $11,3 млрд, що на $200 млн більше, ніж у Twitter.
В цілому, бували у Twitter часи й кращі. Восени компанія заявила, що має намір скоротити 9% своїх співробітників, щоб підвищити рентабельність свого бізнесу. До кінця року компанія втратила більше десятка своїх топ-менеджерів. А в кінці року закрили один зі своїх сервісів — Vine. З його допомогою люди створювали шестисекундні відео і ділитися з ними.
Не можна сказати, що він був непопулярним, але для компанії, яка виявилася в досить неприємному становищі, обслуговування ще одного сервісу виявилося непосильним. Хоча сайт все ще працює, завантажувати відео і зареєструватися на сайті більше не можна, а додаток перетворилося на звичайну камеру для фото і відео.
До основним конкурентам Twitter крім Instagram, Facebook і Google приєднався Snapchat, що також не полегшує ситуацію. Раніше вже були чутки про те, що Twitter збираються продавати, але найвірогідніший покупець — Salesforce — відмовився від угоди.