Новий сервіс Moments від Infobip дозволяє автоматизувати розсилки в популярних месенджерах, SMS, email, мобільних додатках на основі поведінки клієнтів.
Комунікаційна бізнес-платформа Infobip запустила сервіс Moments для адресного контакту з клієнтами на основі аналітики їх поведінки та даних заповнених онлайн- форм. Маркетологи отримують можливість активно залучати клієнтів у взаємодію з компанією й спонукати їх на покупку.
За допомогою Moments можна активувати нових користувачів додатку, розсилати промо постійним клієнтам, нагадувати про незавершені покупки. Так, своєчасно спрямоване клієнту нагадування про кинутий кошик збільшує конверсію продажів.
Маркетингові кампанії налаштовуються у візуальному конструкторі без програмування. Moments допомагає точно визначати, кому та в який момент відправляти повідомлення.
Сервіс дозволяє:
- сегментувати цільову аудиторію;
- вибудовувати шлях клієнта з урахуванням історії дій на сайті та в мобільному додатку;
- ставити цілі на кожному етапі взаємодії з клієнтом;
- відстежувати конверсію, покупки, завантаження, передплати та використання функцій в додатках;
- проводити A/B-тестування.
Руслан Коваль, директор Infobip в Україні:
«Сьогодні користувачі перевантажені інформацією — вони отримують величезну кількість рекламних розсилок по різних каналах зв’язку. Але час масових розсилок минув, тільки точна комунікація в правильний момент дає результат. Рішення Infobip Moments допоможе компаніям перетворити великий масив важливої інформації у вдалі моменти для релевантної комунікації з клієнтами. За допомогою цього ж рішення, без додаткових інтеграцій, повідомлення може бути направлене в зручний клієнтові месенджер, SMS, email, або ж передане через голосові й відеодзвінки, push-повідомлення, чат-віджети на сайті. Moments чудово доповнює раніше надане нами рішення для контакт-центрів Conversations. У комплексі вони дозволять компаніям реалізувати клієнтоорієнтований підхід у своєму бізнесі».
Infobip — хмарна комунікаційна платформа для бізнесу, яка автоматизує спілкування з клієнтами з можливістю проводити персоналізовані мультиканальні маркетингові кампанії, працювати з даними про клієнтів в режимі реального часу, створювати AI чат-ботів й інфраструктуру для клієнтського сервісу або контакт-центру.
- Капіталізація компанії понад 1 000 000 000 доларів США
- Платформа Infobip підключена до 600 операторів зв’язку в 200 країнах
- 65 локальних офісів по всьому світу
- Доставка повідомлень на 9+ млрд мобільних пристроїв щомісяця
Серед українських клієнтів Infobip:
Rozetka, Citrus.ua, MOYO, Uklon, Uber, Zakaz.ua, RAKETA, ОТП Банк, Укрексімбанк, PZU Україна, Альфа Страхування (Україна).