Донатимо донаторам!
Агенція креативного маркетингу idealers.agency та KFC продовжують реалізацію глобальної ініціативи “Смачно та вдячно”. В новому соціальному проєкті започатковано співпрацю з фондом “Ліга допомоги”, який заснували учасники “Ліги Сміху”. Основна ціль – встановлення модульних будиночків для сімей, які втратили житло через війну.
Головний меседж кампанії – «донатимо донаторам». KFC заохочує донатити будь-які суми, тому надає купони на знижку за кожен внесок, навіть у 5 гривень. Всі зібрані кошти передаються у благодійний фонд.
Далі потрібен гучний інфопривід, щоб модульних будиночків ставало ще більше! Тому Айділерс створили рекламний ролик за участю Ігоря Ласточкіна та Кирила Ганіна – амбасадорів проєкту. А на youtube-каналі “Волонтери про волонтерів” ви можете подивитись розширену версію у спешлі під назвою “Серія 13. Борода з грошима”.
Реклама
Спешл (короткий метр)
Для максимального охоплення кампанії агенція залучила інфлюенсерів – відомих учасників “Ліги Сміху”. Також додали радіо ролики та сайт https://help-league.com, на якому можна донатити онлайн і успіх збору гарантовано. Долучайтесь до зборів і ви!
Клієнт: KFC
Команда проєкту: idealers
- Project management – Вадим Гордєєв
- Creative direction – Олег Свищ
- Strategy – Роман Зотов
- Copywrite – Володимир Олещенко
- Art direction – Веніамін Крижанівський
- Production – Drive Production