Знайти роботу у сфері маркетингу сьогодні хочуть тисячі претендентів. Говорять про це тисячі резюме, опублікованих на популярних майданчиках як Work.ua чи LinkedIn. Потрапити у професію можуть кадри навіть із мінімальним досвідом роботи та невеликим портфоліо. Метою фахівців стає розвиток бізнесу, збільшення прибутку рахунок задоволення за потреб споживачів.
Основна проблема при пошуку роботи в маркетингу — складність у підборі вакансій та корисних ресурсів для працевлаштування в даній сфери. Найбільше питань у кадрів із невеликим досвідом роботи у великих проєктах або розробці глобальних продуктів. Розглянемо найпопулярніші сайти з вакансіями у сфері маркетингу як для кваліфікованих фахівців, так і новачків.
1. We Work Remotely
Компанія позиціонує себе як найбільше у світі ком’юніті віддалених співробітників, переважно в ІТ та маркетингу. Пошук профільних кадрів на порталі виконували такі гіганти, як Google, Amazon та InVision. Для шукачів ресурс безкоштовний, вартість для компаній становить 299 доларів.
Пошук пропозицій звужений для зручності користувачів, включаючи фільтрацію за ключовими словами, спеціальності, локації, категорії. Вакансії, що публікуються, включають детальний опис діяльності самого роботодавця, вимоги до найманих кадрів, обов’язки та заохочення з боку компанії крім зарплати. Відповісти на бажану публікацію просто — достатньо натиснути на червону кнопку Apply for this position і внести свої дані.
2. Layboard
Популярний сервіс пошуку роботи як в Україні, так і за кордоном. Платформа проста та дружелюбна у використанні для більшості користувачів. Доступна фільтрація публікованих вакансій за критеріями: регіон, рівень зарплати, режим роботи тощо. Кожна публікація включає інформацію про вимоги до найманих кадрів, обов’язків, запропоновану оплату праці.
Додатково, на ресурсі можна дізнатися про актуальні новини про працевлаштування в Україні за кордоном, особливості підписання трудового договору, поради щодо визначення шахраїв. У розділі форум та коментарі можливо залишити своє питання або коментар, отримати зворотний зв’язок від кадрового агентства або оцінити минулий досвід працевлаштування.
3. Jobspresso
Портал популярний серед понад 100 000 віддалених маркетологів, програмістів та дизайнерів з усього світу. Роботу Jobspresso оцінили навіть у Inc. та Forbes. Хоча формат більшості оголошень “remote”, роботодавці публікують рекомендоване місце проживання кандидатів для збігу часових поясів та спрощеної комунікації в команді.
Опис вакансій відрізняється своєю лаконічністю та доступністю до вивчення. Більшість вакансій включають інформацію про політику компанії, очікування від найманих співробітників, основні вимоги та заохочення, включаючи додаткову відпустку, бонусні програми, курси іноземних мов тощо. Як правило, рівень оплати праці уточнюється безпосередньо під час проходження співбесіди. Також, на сайті можна ознайомитись з промо роликів роботодавця та зручно відправити своє CV.
4. Djinni
Збереження анонімності при пошуку роботи є основною вимогою тисячі претендентів щорічно. Небажання поширюватися про готовність перейти до нової компанії, прагнення пройти справедливий відбір без обмежень за віком, статтю та убезпечити персональні дані — основні причини цього рішення.
На Djinni.co можна знайти віддалену роботу, зберігши конфіденційність. Шукач описує свої навички, очікування від працевлаштування, досвід, а компанія пропонує доступні вакансії на даний момент. Якщо пропозиція не влаштовує, можна анонімно відмовитися від надання відповіді. На порталі можливий як пасивний пошук роботи, так і активний.
5. LinkedIn
Ресурс відрізняється від звичних дошок оголошень, являючи собою соціальну мережу для розширення робочих контактів. На перших етапах користувач заповнює відомості про свій досвід, навички, кваліфікацію та обирає вакансії, цікаві до розгляду. Далі доступний вибір опублікованих вакансій або очікування зворотного зв’язку від рекрутерів. Більшість користувачів цінують LinkedIn за можливість безпосередньо взаємодіяти з роботодавцем, без посередників та кадрових агенцій.
Користувачі порталу діляться на LinkedIn професійними, особистісними досягненнями, досвідом, порадами щодо пошуку роботи та вибору роботодавця. Публікуються і негативні відгуки про компанії від реальних співробітників, наголошуючи на конфліктній ситуації. Для просування сторінки доступне проходження курсів та отримання сертифікатів. Також можна відзначити свою участь на конференціях або поділитися роботами, опублікованими в мережі, наукових збірниках, журналах.